Dar jei Mazda išmoktų kėbulus nepūvančius gaminti ... On 2018-02-26 00:02, Invertuota panda wrote: > On 2/25/18 22:15, YZF wrote: >> Bet tai primesk, gali padaryti EURO4 be DPF, tai nakui ta DPF visi >> kiti (iskaitant ta pati mersa) tuomet deda? Taigi galima be jo >> apsieiti. Sutaupytu babkiu, problemu, nepatenkintu useriu butu zymiai >> maziau ir gyvenimas visiems butu paprastesnis. >> >> Tai ka, 99.9% visu kitu - apsilochino? Jauti logikos trukuma? > > Kame tas logikos trukumas? Jo, kiti apsilochina, kiba pirmas kartas. > > Inzinyringe yra 2 paplite problemos sprendimo budai: taisyt priezastis > arba taisyt pasekmes. Abu budai populiarus, antras daznai populiaresnis > nes paprastesnis. Nors pirmas visaip kaip geresnis. > > Aktualus pavyzdys: visi siuolaikiniai zyzelei turi NOx filtrus, o nauji > benzinai su Euro6c/6d suodziu filtrus. Nes kitaip netelpa i normatyvus. > > Isskyrus Mazda. Anie uzuot taise pasekmes biski pagalvojo apie > priezastis ir ju skyactive zyzelei generuoja 80% maziau NOx nei pas > konkurentus ir pasiekia Euro6 normas be jokiu myzhalu ir filtru. > > Tas pac ir su benDzais, jie isipaiso i Euro6c/6d normas be suodziu filtru. > > Tai ka, myzda rulina o visi kiti apsilochino? Panasu i tai. Arba tiesiog > myzda investuoja i vidaus degimo varikliu enginyringa, o visi kiti > panasu kad nebe, didziausios investicijos i gamybos kastu mazinima. Pvz > neuzilgo iseis ju skyactive X - pas konkurentus apie tokius dalykus > isvis nieko nesigirdi. > >> Panasu kad galai nesueina su sita istorija, ir kazkas kazko kazkur >> nepasake ar nepastebejo - nu kaip visada. Poto islindus faktams >> patyles ir tuom baigsis. > > kas koNkreciai kur tau nesueina? > >> Nes nu kazkas tai suodzius turi sulaikyti, ane? Nu juk smegenu yra? > > Galima arba sulaikyti arba negeneruot.