daug tu cia prirasei ir graziai, bet kazkaip man rodos, mazda tiesiog (kaip ir daugelis japonu firmu) megsta toki biski pseudo-mokslini marketinga. Pripaiso daug spalvotu schemu, lenteliu, 3D vizualizaciju. Sugalvoja imantrius pavadinimus. Pirkejas ziuri ir galvoja "va cia tai rimta, va cia tai tikrai next level". o realybeje daznai buna snipstas. Nenustebsiu jeigu po viso to garsaus pareiskimo bus 10% ekonomija ir privalomas DPF filtras. On 26/02/2018 00:02, Invertuota panda wrote: > > Kame tas logikos trukumas? Jo, kiti apsilochina, kiba pirmas kartas. > > Inzinyringe yra 2 paplite problemos sprendimo budai: taisyt priezastis > arba taisyt pasekmes. Abu budai populiarus, antras daznai populiaresnis > nes paprastesnis. Nors pirmas visaip kaip geresnis. > > Aktualus pavyzdys: visi siuolaikiniai zyzelei turi NOx filtrus, o nauji > benzinai su Euro6c/6d suodziu filtrus. Nes kitaip netelpa i normatyvus. > > Isskyrus Mazda. Anie uzuot taise pasekmes biski pagalvojo apie > priezastis ir ju skyactive zyzelei generuoja 80% maziau NOx nei pas > konkurentus ir pasiekia Euro6 normas be jokiu myzhalu ir filtru. > > Tas pac ir su benDzais, jie isipaiso i Euro6c/6d normas be suodziu filtru. > > Tai ka, myzda rulina o visi kiti apsilochino? Panasu i tai. Arba tiesiog > myzda investuoja i vidaus degimo varikliu enginyringa, o visi kiti > panasu kad nebe, didziausios investicijos i gamybos kastu mazinima. Pvz > neuzilgo iseis ju skyactive X - pas konkurentus apie tokius dalykus > isvis nieko nesigirdi. > >> Panasu kad galai nesueina su sita istorija, ir kazkas kazko kazkur >> nepasake ar nepastebejo - nu kaip visada. Poto islindus faktams >> patyles ir tuom baigsis. > > kas koNkreciai kur tau nesueina? > >> Nes nu kazkas tai suodzius turi sulaikyti, ane? Nu juk smegenu yra? > > Galima arba sulaikyti arba negeneruot.