Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: newsreader
Data: 2018-02-26 20:15:01
daug tu cia prirasei ir graziai, bet kazkaip man rodos, mazda tiesiog 
(kaip ir daugelis japonu firmu) megsta toki biski pseudo-mokslini 
marketinga. Pripaiso daug spalvotu schemu, lenteliu, 3D vizualizaciju. 
Sugalvoja imantrius pavadinimus. Pirkejas ziuri ir galvoja "va cia tai 
rimta, va cia tai tikrai next level". o realybeje daznai buna snipstas. 
Nenustebsiu jeigu po viso to garsaus pareiskimo bus 10% ekonomija ir 
privalomas DPF filtras.


On 26/02/2018 00:02, Invertuota panda wrote:
> 
> Kame tas logikos trukumas? Jo, kiti apsilochina, kiba pirmas kartas.
> 
> Inzinyringe yra 2 paplite  problemos sprendimo budai: taisyt priezastis 
> arba taisyt pasekmes. Abu budai populiarus, antras daznai populiaresnis 
> nes paprastesnis. Nors pirmas visaip kaip geresnis.
> 
> Aktualus pavyzdys: visi siuolaikiniai zyzelei turi NOx filtrus, o nauji 
> benzinai su Euro6c/6d suodziu filtrus. Nes kitaip netelpa i normatyvus.
> 
> Isskyrus Mazda. Anie uzuot taise pasekmes biski pagalvojo apie 
> priezastis ir ju skyactive zyzelei generuoja 80% maziau NOx nei pas 
> konkurentus ir pasiekia Euro6 normas be jokiu myzhalu ir filtru.
> 
> Tas pac ir su benDzais, jie isipaiso i Euro6c/6d normas be suodziu filtru.
> 
> Tai ka, myzda rulina o visi kiti apsilochino? Panasu i tai. Arba tiesiog 
> myzda investuoja i vidaus degimo varikliu enginyringa, o visi kiti 
> panasu kad nebe, didziausios investicijos i gamybos kastu mazinima. Pvz 
> neuzilgo iseis ju skyactive X - pas konkurentus apie tokius dalykus 
> isvis nieko nesigirdi.
> 
>> Panasu kad galai nesueina su sita istorija, ir kazkas kazko kazkur 
>> nepasake ar nepastebejo - nu kaip visada. Poto islindus faktams 
>> patyles ir tuom baigsis.
> 
> kas koNkreciai kur tau nesueina?
> 
>> Nes nu kazkas tai suodzius turi sulaikyti, ane? Nu juk smegenu yra?
> 
> Galima arba sulaikyti arba negeneruot.