Tuoj ateis tranzoo ir atrasys jum pyzdako uz tokias kalbas :) 2018.02.27 08:27, Dainiushas rašė: > dėl resurso tai labiau turiu omeny visą tą advanced periferiją :) > > > bet kaip bebūtų, panašu, Mazda šiai dienai darosi patraukliu kibiru. > > 2018.02.27 00:16, Invertuota panda rašė: >> On 2/26/18 19:28, Dainiushas wrote: >>> arba ne >> >> zinoma kad ne. Tai ir siandien jau tos myzdos be myzalu sertifikatus >> turi, t.y. itarinet triochlinimu nera jokio pagrindo. >> Ir ne tai kad anie miegojo ir dabar staiga pratruko pazadais. >> >> Pvz kad ir tox zaislas: >> https://www.youtube.com/watch?v=U-5iOwAXvUo >> >> paprasta iki genialumo. Kiti kazkaip nesugalvoja, geriau buria su >> tukstanciais baru ipurskime ir super duper overenginyrintais purkstukais. >> >>> kitas klausimas kaip ten resursai bus. >> >> O ka resursai? Tai kad tie dabartiniai skyactive G ar busimieji >> skyactive X nieko tokio antiresursinio neturi. Netgi atvirksciai. Jei >> visos tos modernios 1.0l 125ag barzdaskutes zvimbia ir neknisa >> smegenu, tai dvilitrinis varinkelis su nepernelyg daug AG resurso >> problemu tikrai neturetu turet. Kazkokiu super kosTminiu mechaniniu >> sprendimu ten irgi ner. >