Ačiū On 2018-03-05 12:20, Ignas wrote: > nepataike jis su patarimu, tai ir sakau kad daktaru nebus. gal cia jis > man padekot turetu?... > > On 2018-03-05 12:14, Caponi wrote: >> Tai kad ne diagnozę gavai, tik patarimą pasitikrint, ačiū, ble, >> pasakyt Tomui galėtum... :-) >> >> >> -- >> Caponi >> Toyota Corolla '07 1.6i >> Honda CRV '08 2.0 i-VTEC >> >> On 2018-03-05 11:53, Ignas wrote: >>> "gali reikt" ir "reikia" ne tas pat. gi alus, sedint salia >>> vairuotojo, ar mazi vaikai ir be prostatos problemu sustojimu skaiciu >>> daznai koreguoja. bet argi ach..nam gydytojui tai sutrukdys diagnozem >>> zarstytis... >>> >>> On 2018-03-05 11:11, Caponi wrote: >>>> Nu jei per porą valandų 2x myžt reikia, tai pasiūlymas ne be >>>> pagrindo.... >>>> >>>> >>>> -- >>>> Caponi >>>> Toyota Corolla '07 1.6i >>>> Honda CRV '08 2.0 i-VTEC >>>> >>>> >>>> On 2018-03-05 08:29, Ignas wrote: >>>>> o nx? >>>>> >>>>> On 2018-03-05 08:17, Tomas wrote: >>>>>> Persišviesk prostatą. >>>>>> >>>>>> On 2018-03-05 08:08, Ignas wrote: >>>>>>> per puse lietuvos vaziuojant du kartus stot myzt gali reikt, o >>>>>>> kad per tiek km pas tave ir susilo ir ispute viska nieko >>>>>>> nuostabaus... >>>>>>> >>>>>>> On 2018-03-03 22:07, Tomas wrote: >>>>>>>> Šian pervažiavau 1/2 Lietuvos be vebastos. Tmp aisku tik -8, bet >>>>>>>> salone 4 žmonės, nieks neužrasojo, viskas nusiventiliavo ir >>>>>>>> nudžiūvo. >>>>>>>> >>>>>>>> 2018.03.02 14:08, Arj rašė: >>>>>>>>> susalt tai tikrai nesualai, bet man pvz komfortas kai langai is >>>>>>>>> vidaus neaprasoje. >>>>>>>>> O situo atveju galeciau lazintis kad galiniai/bagazines >>>>>>>>> soniniai langai buvo aprasoje. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Tomas" parašė naujienų news:p7bc1g$hb0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> >>>>>>>>> Praeitą žiemą su bendzininiu x-treilu važiavau per 1/2 >>>>>>>>> Lietuvos. Starto >>>>>>>>> vietoj buvo gal -22, finišo gal -18 (nes saulė pradėjo >>>>>>>>> kepinti). Be >>>>>>>>> vebastos. Nu ir žinok nesušalau, nors seno x-treilo pečius yra >>>>>>>>> gana silpnas. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >