Tema: Re: [+/-] FSI / TSI / TFSI varikliai
Autorius: Andrius
Data: 2018-08-07 11:32:50
Turiu gti su 2.0l. 160kKm, pirktas Jutoj. Pakeistas probleminis 
itempejas, grandines meistrai sake nereikia keist, viskas su ja ok. 
Nebarska, neissitampius. Daugiau nezinau, kaip patikrint, kad laikys. 
Jei grandine, tai nera kosmiskai brangus keitimas, jei pas dileri, tai 
~700eur su itempejais ir darbu. Kitur, aisku, pigiau.

1.8 megsta rusai, nes, pvz Octavos atveju, gauna 4 motion, normalia, 
slapia dsg ir lengvai bombina iki 250-300ag.

On 2018-08-07 11:23, kaiser wrote:
> Panašu jog gana prieštaringos reputacijos varikliai. Ar yra kuris 
> variantas iki 2l imtinai tūrio, kurį galima žiūrėti?
> * 1.4 TSI - kaip suprantu, geriau nei "su pagaliu neliesti".
> * 1.8 TSI - 118kW matau nemažai Mobilėj su variklio defektu. Irgi ne 
> geresnis nei 1.4? Nors šiaip būtų bene įdomiausias variantas.
> * 2.0 TSI - ?
> 
> Ten berods dėl išsitampiusios grandinės kažkokios bėdos. Ar šito defekto 
> sąlygoti padariniai yra "grįžtami", tarkime pakeitus tą pačią grandine? 
> Ar jau tik brangus variklio remontas?
> 
> Yra paskritai žiūrimų VAG benzininių variklių su tūriu iki ~2.0l tūrio? 
> Taip apie ~2010 metų gimimo.