Mesk moneta, stai tau ir visa info. kaiser <newsamsTRINTI@outlook.com> wrote: > Nepavyko rasti "suvirškintos" info apie bloguosius ir geruosius 1.4 TSI. > > 90 ir 92 kW (apie 2010), suprantu jog yra dar blogieji su grandine? > > On 2018.08.09 17:56, Tomas wrote: >> 1.4 panasiais metais jau susitvarke, reikia tikslintis kada ten. >> 1.8 sitam kontekste shudiniausias, ryja tepala + daugiausia subirusiu >> 2.0 to laikosu persokusiom/trukusiom grandinem jau reta, tepala buna >> ryjanciu. Situ klausimu USA/UK tikrai buvo recallas, cia vietoj reik >> dometis, kazkaip nebuvo progos >> >> "kaiser" parašė naujienų news:pkbku5$han$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Panašu jog gana prieštaringos reputacijos varikliai. Ar yra kuris >> variantas iki 2l imtinai tūrio, kurį galima žiūrėti? >> * 1.4 TSI - kaip suprantu, geriau nei "su pagaliu neliesti". >> * 1.8 TSI - 118kW matau nemažai Mobilėj su variklio defektu. Irgi ne >> geresnis nei 1.4? Nors šiaip būtų bene įdomiausias variantas. >> * 2.0 TSI - ? >> >> Ten berods dėl išsitampiusios grandinės kažkokios bėdos. Ar šito defekto >> sąlygoti padariniai yra "grįžtami", tarkime pakeitus tą pačią grandine? >> Ar jau tik brangus variklio remontas? >> >> Yra paskritai žiūrimų VAG benzininių variklių su tūriu iki ~2.0l tūrio? >> Taip apie ~2010 metų gimimo. >