Tikrai ne. Bet noriu benzino, o nubraukus TSI ir susijusius variklius atmetama didelė (itin kuklios) pasiūlos dalis. On 2018.08.16 16:38, Tomas wrote: > O tai mirtinai reikia VW/Audi? > > On 2018-08-16 16:16, kaiser wrote: >> Nepavyko rasti "suvirškintos" info apie bloguosius ir geruosius 1.4 TSI. >> >> 90 ir 92 kW (apie 2010), suprantu jog yra dar blogieji su grandine? >> >> On 2018.08.09 17:56, Tomas wrote: >>> 1.4 panasiais metais jau susitvarke, reikia tikslintis kada ten. >>> 1.8 sitam kontekste shudiniausias, ryja tepala + daugiausia subirusiu >>> 2.0 to laikosu persokusiom/trukusiom grandinem jau reta, tepala buna >>> ryjanciu. Situ klausimu USA/UK tikrai buvo recallas, cia vietoj reik >>> dometis, kazkaip nebuvo progos >>> >>> "kaiser" parašė naujienų news:pkbku5$han$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Panašu jog gana prieštaringos reputacijos varikliai. Ar yra kuris >>> variantas iki 2l imtinai tūrio, kurį galima žiūrėti? >>> * 1.4 TSI - kaip suprantu, geriau nei "su pagaliu neliesti". >>> * 1.8 TSI - 118kW matau nemažai Mobilėj su variklio defektu. Irgi ne >>> geresnis nei 1.4? Nors šiaip būtų bene įdomiausias variantas. >>> * 2.0 TSI - ? >>> >>> Ten berods dėl išsitampiusios grandinės kažkokios bėdos. Ar šito defekto >>> sąlygoti padariniai yra "grįžtami", tarkime pakeitus tą pačią grandine? >>> Ar jau tik brangus variklio remontas? >>> >>> Yra paskritai žiūrimų VAG benzininių variklių su tūriu iki ~2.0l tūrio? >>> Taip apie ~2010 metų gimimo. >