Tema: Re: [+/-] FSI / TSI / TFSI varikliai
Autorius: Tomas
Data: 2018-08-17 08:43:23
Atsifiltruok japoniškus ir bus tau bendzininė laimė ;)

On 2018-08-17 08:35, kaiser wrote:
> Atsiversk Autopliusą, Mobile etc ir pažiūrėk kaip ta gama praktikoj 
> atrodo palyginus su dyzeliais...
> 
> On 2018.08.17 08:32, Tomas wrote:
>> Tai kad pas visus gamintojus gamoje netrūksta bendzininių variklių ...
>>
>> On 2018-08-17 08:26, kaiser wrote:
>>> Tikrai ne. Bet noriu benzino, o nubraukus TSI ir susijusius variklius 
>>> atmetama didelė (itin kuklios) pasiūlos dalis.
>>>
>>> On 2018.08.16 16:38, Tomas wrote:
>>>> O tai mirtinai reikia VW/Audi?
>>>>
>>>> On 2018-08-16 16:16, kaiser wrote:
>>>>> Nepavyko rasti "suvirškintos" info apie bloguosius ir geruosius 1.4 
>>>>> TSI.
>>>>>
>>>>> 90 ir 92 kW (apie 2010), suprantu jog yra dar blogieji su grandine?
>>>>>
>>>>> On 2018.08.09 17:56, Tomas wrote:
>>>>>> 1.4 panasiais metais jau susitvarke, reikia tikslintis kada ten.
>>>>>> 1.8 sitam kontekste shudiniausias, ryja tepala + daugiausia subirusiu
>>>>>> 2.0 to laikosu persokusiom/trukusiom grandinem jau reta, tepala 
>>>>>> buna ryjanciu. Situ klausimu USA/UK tikrai buvo recallas, cia 
>>>>>> vietoj reik dometis, kazkaip nebuvo progos
>>>>>>
>>>>>> "kaiser"  parašė naujienų news:pkbku5$han$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> Panašu jog gana prieštaringos reputacijos varikliai. Ar yra kuris
>>>>>> variantas iki 2l imtinai tūrio, kurį galima žiūrėti?
>>>>>> * 1.4 TSI - kaip suprantu, geriau nei "su pagaliu neliesti".
>>>>>> * 1.8 TSI - 118kW matau nemažai Mobilėj su variklio defektu. Irgi ne
>>>>>> geresnis nei 1.4? Nors šiaip būtų bene įdomiausias variantas.
>>>>>> * 2.0 TSI - ?
>>>>>>
>>>>>> Ten berods dėl išsitampiusios grandinės kažkokios bėdos. Ar šito 
>>>>>> defekto
>>>>>> sąlygoti padariniai yra "grįžtami", tarkime pakeitus tą pačią 
>>>>>> grandine?
>>>>>> Ar jau tik brangus variklio remontas?
>>>>>>
>>>>>> Yra paskritai žiūrimų VAG benzininių variklių su tūriu iki ~2.0l 
>>>>>> tūrio?
>>>>>> Taip apie ~2010 metų gimimo.
>>>>
>>