Atsifiltruok japoniškus ir bus tau bendzininė laimė ;) On 2018-08-17 08:35, kaiser wrote: > Atsiversk Autopliusą, Mobile etc ir pažiūrėk kaip ta gama praktikoj > atrodo palyginus su dyzeliais... > > On 2018.08.17 08:32, Tomas wrote: >> Tai kad pas visus gamintojus gamoje netrūksta bendzininių variklių ... >> >> On 2018-08-17 08:26, kaiser wrote: >>> Tikrai ne. Bet noriu benzino, o nubraukus TSI ir susijusius variklius >>> atmetama didelė (itin kuklios) pasiūlos dalis. >>> >>> On 2018.08.16 16:38, Tomas wrote: >>>> O tai mirtinai reikia VW/Audi? >>>> >>>> On 2018-08-16 16:16, kaiser wrote: >>>>> Nepavyko rasti "suvirškintos" info apie bloguosius ir geruosius 1.4 >>>>> TSI. >>>>> >>>>> 90 ir 92 kW (apie 2010), suprantu jog yra dar blogieji su grandine? >>>>> >>>>> On 2018.08.09 17:56, Tomas wrote: >>>>>> 1.4 panasiais metais jau susitvarke, reikia tikslintis kada ten. >>>>>> 1.8 sitam kontekste shudiniausias, ryja tepala + daugiausia subirusiu >>>>>> 2.0 to laikosu persokusiom/trukusiom grandinem jau reta, tepala >>>>>> buna ryjanciu. Situ klausimu USA/UK tikrai buvo recallas, cia >>>>>> vietoj reik dometis, kazkaip nebuvo progos >>>>>> >>>>>> "kaiser" parašė naujienų news:pkbku5$han$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Panašu jog gana prieštaringos reputacijos varikliai. Ar yra kuris >>>>>> variantas iki 2l imtinai tūrio, kurį galima žiūrėti? >>>>>> * 1.4 TSI - kaip suprantu, geriau nei "su pagaliu neliesti". >>>>>> * 1.8 TSI - 118kW matau nemažai Mobilėj su variklio defektu. Irgi ne >>>>>> geresnis nei 1.4? Nors šiaip būtų bene įdomiausias variantas. >>>>>> * 2.0 TSI - ? >>>>>> >>>>>> Ten berods dėl išsitampiusios grandinės kažkokios bėdos. Ar šito >>>>>> defekto >>>>>> sąlygoti padariniai yra "grįžtami", tarkime pakeitus tą pačią >>>>>> grandine? >>>>>> Ar jau tik brangus variklio remontas? >>>>>> >>>>>> Yra paskritai žiūrimų VAG benzininių variklių su tūriu iki ~2.0l >>>>>> tūrio? >>>>>> Taip apie ~2010 metų gimimo. >>>> >>