Atsiversk Autopliusą, Mobile etc ir pažiūrėk kaip ta gama praktikoj atrodo palyginus su dyzeliais... On 2018.08.17 08:32, Tomas wrote: > Tai kad pas visus gamintojus gamoje netrūksta bendzininių variklių ... > > On 2018-08-17 08:26, kaiser wrote: >> Tikrai ne. Bet noriu benzino, o nubraukus TSI ir susijusius variklius >> atmetama didelė (itin kuklios) pasiūlos dalis. >> >> On 2018.08.16 16:38, Tomas wrote: >>> O tai mirtinai reikia VW/Audi? >>> >>> On 2018-08-16 16:16, kaiser wrote: >>>> Nepavyko rasti "suvirškintos" info apie bloguosius ir geruosius 1.4 >>>> TSI. >>>> >>>> 90 ir 92 kW (apie 2010), suprantu jog yra dar blogieji su grandine? >>>> >>>> On 2018.08.09 17:56, Tomas wrote: >>>>> 1.4 panasiais metais jau susitvarke, reikia tikslintis kada ten. >>>>> 1.8 sitam kontekste shudiniausias, ryja tepala + daugiausia subirusiu >>>>> 2.0 to laikosu persokusiom/trukusiom grandinem jau reta, tepala >>>>> buna ryjanciu. Situ klausimu USA/UK tikrai buvo recallas, cia >>>>> vietoj reik dometis, kazkaip nebuvo progos >>>>> >>>>> "kaiser" parašė naujienų news:pkbku5$han$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Panašu jog gana prieštaringos reputacijos varikliai. Ar yra kuris >>>>> variantas iki 2l imtinai tūrio, kurį galima žiūrėti? >>>>> * 1.4 TSI - kaip suprantu, geriau nei "su pagaliu neliesti". >>>>> * 1.8 TSI - 118kW matau nemažai Mobilėj su variklio defektu. Irgi ne >>>>> geresnis nei 1.4? Nors šiaip būtų bene įdomiausias variantas. >>>>> * 2.0 TSI - ? >>>>> >>>>> Ten berods dėl išsitampiusios grandinės kažkokios bėdos. Ar šito >>>>> defekto >>>>> sąlygoti padariniai yra "grįžtami", tarkime pakeitus tą pačią >>>>> grandine? >>>>> Ar jau tik brangus variklio remontas? >>>>> >>>>> Yra paskritai žiūrimų VAG benzininių variklių su tūriu iki ~2.0l >>>>> tūrio? >>>>> Taip apie ~2010 metų gimimo. >>> >