Tema: Re: [+/-] FSI / TSI / TFSI varikliai
Autorius: Tomas
Data: 2018-08-17 08:32:02
Tai kad pas visus gamintojus gamoje netrūksta bendzininių variklių ...

On 2018-08-17 08:26, kaiser wrote:
> Tikrai ne. Bet noriu benzino, o nubraukus TSI ir susijusius variklius 
> atmetama didelė (itin kuklios) pasiūlos dalis.
> 
> On 2018.08.16 16:38, Tomas wrote:
>> O tai mirtinai reikia VW/Audi?
>>
>> On 2018-08-16 16:16, kaiser wrote:
>>> Nepavyko rasti "suvirškintos" info apie bloguosius ir geruosius 1.4 TSI.
>>>
>>> 90 ir 92 kW (apie 2010), suprantu jog yra dar blogieji su grandine?
>>>
>>> On 2018.08.09 17:56, Tomas wrote:
>>>> 1.4 panasiais metais jau susitvarke, reikia tikslintis kada ten.
>>>> 1.8 sitam kontekste shudiniausias, ryja tepala + daugiausia subirusiu
>>>> 2.0 to laikosu persokusiom/trukusiom grandinem jau reta, tepala buna 
>>>> ryjanciu. Situ klausimu USA/UK tikrai buvo recallas, cia vietoj reik 
>>>> dometis, kazkaip nebuvo progos
>>>>
>>>> "kaiser"  parašė naujienų news:pkbku5$han$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Panašu jog gana prieštaringos reputacijos varikliai. Ar yra kuris
>>>> variantas iki 2l imtinai tūrio, kurį galima žiūrėti?
>>>> * 1.4 TSI - kaip suprantu, geriau nei "su pagaliu neliesti".
>>>> * 1.8 TSI - 118kW matau nemažai Mobilėj su variklio defektu. Irgi ne
>>>> geresnis nei 1.4? Nors šiaip būtų bene įdomiausias variantas.
>>>> * 2.0 TSI - ?
>>>>
>>>> Ten berods dėl išsitampiusios grandinės kažkokios bėdos. Ar šito 
>>>> defekto
>>>> sąlygoti padariniai yra "grįžtami", tarkime pakeitus tą pačią grandine?
>>>> Ar jau tik brangus variklio remontas?
>>>>
>>>> Yra paskritai žiūrimų VAG benzininių variklių su tūriu iki ~2.0l tūrio?
>>>> Taip apie ~2010 metų gimimo.
>>