Tai kad pas visus gamintojus gamoje netrūksta bendzininių variklių ... On 2018-08-17 08:26, kaiser wrote: > Tikrai ne. Bet noriu benzino, o nubraukus TSI ir susijusius variklius > atmetama didelė (itin kuklios) pasiūlos dalis. > > On 2018.08.16 16:38, Tomas wrote: >> O tai mirtinai reikia VW/Audi? >> >> On 2018-08-16 16:16, kaiser wrote: >>> Nepavyko rasti "suvirškintos" info apie bloguosius ir geruosius 1.4 TSI. >>> >>> 90 ir 92 kW (apie 2010), suprantu jog yra dar blogieji su grandine? >>> >>> On 2018.08.09 17:56, Tomas wrote: >>>> 1.4 panasiais metais jau susitvarke, reikia tikslintis kada ten. >>>> 1.8 sitam kontekste shudiniausias, ryja tepala + daugiausia subirusiu >>>> 2.0 to laikosu persokusiom/trukusiom grandinem jau reta, tepala buna >>>> ryjanciu. Situ klausimu USA/UK tikrai buvo recallas, cia vietoj reik >>>> dometis, kazkaip nebuvo progos >>>> >>>> "kaiser" parašė naujienų news:pkbku5$han$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Panašu jog gana prieštaringos reputacijos varikliai. Ar yra kuris >>>> variantas iki 2l imtinai tūrio, kurį galima žiūrėti? >>>> * 1.4 TSI - kaip suprantu, geriau nei "su pagaliu neliesti". >>>> * 1.8 TSI - 118kW matau nemažai Mobilėj su variklio defektu. Irgi ne >>>> geresnis nei 1.4? Nors šiaip būtų bene įdomiausias variantas. >>>> * 2.0 TSI - ? >>>> >>>> Ten berods dėl išsitampiusios grandinės kažkokios bėdos. Ar šito >>>> defekto >>>> sąlygoti padariniai yra "grįžtami", tarkime pakeitus tą pačią grandine? >>>> Ar jau tik brangus variklio remontas? >>>> >>>> Yra paskritai žiūrimų VAG benzininių variklių su tūriu iki ~2.0l tūrio? >>>> Taip apie ~2010 metų gimimo. >>