FSI ne tas pats kas TSI/TFSI (pirmas "be turbos", ko pasekoj bukas ir daug srebia); maziausia blogybe mano galva 1.8 is ju. 2.0 gerai, bet daznai ryja tepala, 1.4 kazkokia loterija del grandiniu. Bet per 8 metus jau senai defektai turejo islysti, siuo atveju renkiesi is senu turbininiu benzinu su visom ju problemom. "kaiser" parašė naujienų news:pkbku5$han$1@trimpas.omnitel.net... Panašu jog gana prieštaringos reputacijos varikliai. Ar yra kuris variantas iki 2l imtinai tūrio, kurį galima žiūrėti? * 1.4 TSI - kaip suprantu, geriau nei "su pagaliu neliesti". * 1.8 TSI - 118kW matau nemažai Mobilėj su variklio defektu. Irgi ne geresnis nei 1.4? Nors šiaip būtų bene įdomiausias variantas. * 2.0 TSI - ? Ten berods dėl išsitampiusios grandinės kažkokios bėdos. Ar šito defekto sąlygoti padariniai yra "grįžtami", tarkime pakeitus tą pačią grandine? Ar jau tik brangus variklio remontas? Yra paskritai žiūrimų VAG benzininių variklių su tūriu iki ~2.0l tūrio? Taip apie ~2010 metų gimimo.