Ir ka sutaupo? :D Vistiek galiniai ratai suka pusasius ir galini diferenciala. Tai "tauposi" tik ant pacio kardano sukimo. Realiai gi galas vis tiek ten 99.9% laiko atkabintas ir tik jei praslysta priekis tada jau mova prikabina ir gala. Nu o jei sita procedura daryti ant tikro AWD, tai reiks vidurini diferenciala virinti... ir vistiek galas suks pusasius ir difa :D On 11/12/18 3:57 PM, Tomas wrote: > Daug kas norėdami pataupyti padangas ir kurą atjungia kardaną. > > 2018-11-12 15:51, Etilas rašė: >> Sveiki, >> >> Kokios nuomonės - keičiant 4x4 padangas, ar būtina keisti visas >> keturias i vienodas, ar tik per ašis užtenka? >> >> VW Touareg 2013 - visus ratus varo nuolat, tai gal kaip ir būtų >> racijos dėl papildomos apkrovos diferencialui..? >> >> Internetuose: >> >> https://www.etyres.co.uk/changing-tyres-4wd/ >> >> https://www.clubtouareg.com/forums/f44/replacing-less-than-4-tires-15770.html >> >> >> >> Dėkui >