Nu tai sanaudos ne del galo jungimosi, o del tapkes stipraus mynimo. Pas Tuarega kiek internetai sako, tai nera movos ir galas varo visada. On 11/12/18 4:59 PM, Tomas wrote: > Galas jungiasi kiekvieną kartą smarkiau pagazavus, ir tokiai karvei kaip > tuaregas sąnaudos juntamos. > > 2018-11-12 16:20, Paulius Zaleckas rašė: >> Ir ka sutaupo? :D >> >> Vistiek galiniai ratai suka pusasius ir galini diferenciala. Tai >> "tauposi" tik ant pacio kardano sukimo. Realiai gi galas vis tiek ten >> 99.9% laiko atkabintas ir tik jei praslysta priekis tada jau mova >> prikabina ir gala. >> >> Nu o jei sita procedura daryti ant tikro AWD, tai reiks vidurini >> diferenciala virinti... ir vistiek galas suks pusasius ir difa :D >> >> On 11/12/18 3:57 PM, Tomas wrote: >>> Daug kas norėdami pataupyti padangas ir kurą atjungia kardaną. >>> >>> 2018-11-12 15:51, Etilas rašė: >>>> Sveiki, >>>> >>>> Kokios nuomonės - keičiant 4x4 padangas, ar būtina keisti visas >>>> keturias i vienodas, ar tik per ašis užtenka? >>>> >>>> VW Touareg 2013 - visus ratus varo nuolat, tai gal kaip ir būtų >>>> racijos dėl papildomos apkrovos diferencialui..? >>>> >>>> Internetuose: >>>> >>>> https://www.etyres.co.uk/changing-tyres-4wd/ >>>> >>>> https://www.clubtouareg.com/forums/f44/replacing-less-than-4-tires-15770.html >>>> >>>> >>>> >>>> Dėkui >>> >> >