bet tai matai esmė, kad imant posūkį pasisuka ir išsilygina. O su skirtingais ratais, tai ten nuolat jam ne režime suktis reiks. Klausimas kiek ten tie sliekai tą sukimąsi kentės. 2018.11.13 11:51, Paulius Zaleckas rašė: > Nu jei susikabines haldexas, tai jam labai ne px > O torsenas, tai sutvertas taip, kad leistu suktis skirtingais greiciais > iki tam tikros ribos. Gi buna torsenas ir kaip galinis difas ir > posukiuose skirtumai ratu greiciu daug didesni nei del skirtingu padangu. > Aisku gaminant ten parenka dantracius, kad leistu tam tikra skirtuma, > tai centre jis turbut mazesnis nei galiniuose difuose, bet vistiek nebus > be proto mazas turbut. > > On 11/13/18 11:18 AM, Dainiushas wrote: >> nu kaip px, ne visai man atrodo px. va haldex'ui kokiam tai totaliai >> turi būt px, o torsenas gi mechaninis daiktas. >> >> 2018.11.13 11:14, Paulius Zaleckas rašė: >>> Lbaia gali buti :D >>> >>> Nors siaip torsenui nedidelis greicio skirtumas kaip ir px turetu >>> but... Gal labiau cia kokiam stabilumo kompui nepatinka... >>> >>> On 11/12/18 6:53 PM, Dainiushas wrote: >>>> bijau, kad TORSEN'o nuomonė gali skirtis nuo tavosios. >>>> >>>> On 11/12/2018 5:02 PM, Paulius Zaleckas wrote: >>>>> Mano nuomone, tai jei ant vienos asies bus 205/50, o ant kitos >>>>> 205/40, tai bus blogai. >>>>> >>>>> Bet jei ten skiriasi rastas ir protektorius pora mm, tai px tam >>>>> diferencialui. >>>>> >>>>> On 11/12/18 3:51 PM, Etilas wrote: >>>>>> Sveiki, >>>>>> >>>>>> Kokios nuomonės - keičiant 4x4 padangas, ar būtina keisti visas >>>>>> keturias i vienodas, ar tik per ašis užtenka? >>>>>> >>>>>> VW Touareg 2013 - visus ratus varo nuolat, tai gal kaip ir būtų >>>>>> racijos dėl papildomos apkrovos diferencialui..? >>>>>> >>>>>> Internetuose: >>>>>> >>>>>> https://www.etyres.co.uk/changing-tyres-4wd/ >>>>>> >>>>>> https://www.clubtouareg.com/forums/f44/replacing-less-than-4-tires-15770.html >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> Dėkui >>>>> >>>> >>> >> >