pas tvaregą torsenas jaučiu On 11/12/2018 5:31 PM, Paulius Zaleckas wrote: > Nu tai sanaudos ne del galo jungimosi, o del tapkes stipraus mynimo. > > Pas Tuarega kiek internetai sako, tai nera movos ir galas varo visada. > > On 11/12/18 4:59 PM, Tomas wrote: >> Galas jungiasi kiekvieną kartą smarkiau pagazavus, ir tokiai karvei >> kaip tuaregas sąnaudos juntamos. >> >> 2018-11-12 16:20, Paulius Zaleckas rašė: >>> Ir ka sutaupo? :D >>> >>> Vistiek galiniai ratai suka pusasius ir galini diferenciala. Tai >>> "tauposi" tik ant pacio kardano sukimo. Realiai gi galas vis tiek ten >>> 99.9% laiko atkabintas ir tik jei praslysta priekis tada jau mova >>> prikabina ir gala. >>> >>> Nu o jei sita procedura daryti ant tikro AWD, tai reiks vidurini >>> diferenciala virinti... ir vistiek galas suks pusasius ir difa :D >>> >>> On 11/12/18 3:57 PM, Tomas wrote: >>>> Daug kas norėdami pataupyti padangas ir kurą atjungia kardaną. >>>> >>>> 2018-11-12 15:51, Etilas rašė: >>>>> Sveiki, >>>>> >>>>> Kokios nuomonės - keičiant 4x4 padangas, ar būtina keisti visas >>>>> keturias i vienodas, ar tik per ašis užtenka? >>>>> >>>>> VW Touareg 2013 - visus ratus varo nuolat, tai gal kaip ir būtų >>>>> racijos dėl papildomos apkrovos diferencialui..? >>>>> >>>>> Internetuose: >>>>> >>>>> https://www.etyres.co.uk/changing-tyres-4wd/ >>>>> >>>>> https://www.clubtouareg.com/forums/f44/replacing-less-than-4-tires-15770.html >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Dėkui >>>> >>> >> >