Galas jungiasi kiekvieną kartą smarkiau pagazavus, ir tokiai karvei kaip tuaregas sąnaudos juntamos. 2018-11-12 16:20, Paulius Zaleckas rašė: > Ir ka sutaupo? :D > > Vistiek galiniai ratai suka pusasius ir galini diferenciala. Tai > "tauposi" tik ant pacio kardano sukimo. Realiai gi galas vis tiek ten > 99.9% laiko atkabintas ir tik jei praslysta priekis tada jau mova > prikabina ir gala. > > Nu o jei sita procedura daryti ant tikro AWD, tai reiks vidurini > diferenciala virinti... ir vistiek galas suks pusasius ir difa :D > > On 11/12/18 3:57 PM, Tomas wrote: >> Daug kas norėdami pataupyti padangas ir kurą atjungia kardaną. >> >> 2018-11-12 15:51, Etilas rašė: >>> Sveiki, >>> >>> Kokios nuomonės - keičiant 4x4 padangas, ar būtina keisti visas >>> keturias i vienodas, ar tik per ašis užtenka? >>> >>> VW Touareg 2013 - visus ratus varo nuolat, tai gal kaip ir būtų >>> racijos dėl papildomos apkrovos diferencialui..? >>> >>> Internetuose: >>> >>> https://www.etyres.co.uk/changing-tyres-4wd/ >>> >>> https://www.clubtouareg.com/forums/f44/replacing-less-than-4-tires-15770.html >>> >>> >>> >>> Dėkui >> >