Abejoju. Pas mane irgi galas jungiasi tik tada, kai priekis praslista. Dabar apie pora menesiu tik su priekiu vaziuoju, siurbliukas sugedo. Sanaudos tokios pat, tik priekiniai ratai prasisukineja, ant kiekvieno paspaudimo. Tomas <t@t.lt> Wrote in message: > Galas jungiasi kiekvieną kartą smarkiau pagazavus, ir tokiai karvei kaip tuaregas sąnaudos juntamos.2018-11-12 16:20, Paulius Zaleckas rašė:> Ir ka sutaupo? :D> > Vistiek galiniai ratai suka pusasius ir galini diferenciala. Tai > "tauposi" tik ant pacio kardano sukimo. Realiai gi galas vis tiek ten > 99.9% laiko atkabintas ir tik jei praslysta priekis tada jau mova > prikabina ir gala.> > Nu o jei sita procedura daryti ant tikro AWD, tai reiks vidurini > diferenciala virinti... ir vistiek galas suks pusasius ir difa :D> > On 11/12/18 3:57 PM, Tomas wrote:>> Daug kas norėdami pataupyti padangas ir kurą atjungia kardaną.>>>> 2018-11-12 15:51, Etilas rašė:>>> Sveiki,>>>>>> Kokios nuomonės - keičiant 4x4 padangas, ar būtina keisti visas >>> keturias i vienodas, ar tik per ašis užtenka?>>>>>> VW Touareg 2013 - visus ratus varo nuolat, tai gal kaip ir būtų >>> racijos dėl papildomos apkrovos diferencialui..?>>>>>> Internetuose:>>>>>> https://www.etyres.co.uk/changing-tyres-4wd/>>>>>> https://www.clubtouareg.com/forums/f44/replacing-less-than-4-tires-15770.html >>>>>>>>>>>> Dėkui>>> -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/