prakiuro EGR'as, dūmų prisiuostei? On 11/12/2018 8:12 PM, Tomas wrote: > Vovlos neverta remontuot, su haldexu vis vien į bekelę nevažiuosi, o ant > asfalto ar žvyrkely prošvaista duoda daugiau nei 4 varantys (tas pats ir > su tuaregu). > > 2018-11-12 17:09, autopagalba rašė: >> Abejoju. Pas mane irgi galas jungiasi tik tada, kai priekis >> praslista. Dabar apie pora menesiu tik su priekiu vaziuoju, >> siurbliukas sugedo. >> Sanaudos tokios pat, tik priekiniai ratai prasisukineja, ant >> kiekvieno paspaudimo. >> >> Tomas <t@t.lt> Wrote in message: >>> Galas jungiasi kiekvieną kartą smarkiau pagazavus, ir tokiai karvei >>> kaip tuaregas sąnaudos juntamos.2018-11-12 16:20, Paulius Zaleckas >>> rašė:> Ir ka sutaupo? :D> > Vistiek galiniai ratai suka pusasius ir >>> galini diferenciala. Tai > "tauposi" tik ant pacio kardano sukimo. >>> Realiai gi galas vis tiek ten > 99.9% laiko atkabintas ir tik jei >>> praslysta priekis tada jau mova > prikabina ir gala.> > Nu o jei sita >>> procedura daryti ant tikro AWD, tai reiks vidurini > diferenciala >>> virinti... ir vistiek galas suks pusasius ir difa :D> > On 11/12/18 >>> 3:57 PM, Tomas wrote:>> Daug kas norėdami pataupyti padangas ir kurą >>> atjungia kardaną.>>>> 2018-11-12 15:51, Etilas rašė:>>> Sveiki,>>>>>> >>> Kokios nuomonės - keičiant 4x4 padangas, ar būtina keisti visas >>> >>> keturias i vienodas, ar tik per ašis užtenka?>>>>>> VW Touareg 2013 - >>> visus ratus varo nuolat, tai gal kaip ir būtų >>> racijos dėl >>> papildomos apkrovos diferencialui..?>>>>>> Internetuose:>>>>>> >>> https://www.etyres.co.uk/changing-tyres-4wd/>>>>>> >>> https://www.clubtouareg.com/forums/f44/replacing-less-than-4-tires-15770.html >>> >>>>>>>>>>>> Dėkui>>> >> >> >