Tema: Re: Metalo garsas 1.8 TSI
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-06-18 10:23:57
On 6/18/19 08:49, Arj wrote:
> o mintis, kad galima tiesiog nemazinti stumoklio aukscio, nekilo?
> sueitu kokie 200g metalo.

200g daiGtui kuris ziauriais greiciais tai begejasi tai staPdo 100 kartu 
per sekunde tai yra ne shuns pypas.

Bet siaip ne problema tie stumokliai. Problema yra biusthalteriai kurie 
genialiai sutaupe 10 centu savikainos ant stumoklio ir tuo paciu 
juzeriams sugeneravo daug tukstanciu euru islaidu.

Va cia VAG'o tepaliniu ziedu istorija, desiniam apatiniam kampe:

https://www.motor-talk.de/bilder/oelverbrauch-1-8tfsi-2-0tfsi-g76141367/tfsi-oelverbrauch-i208727791.html

Tie kur virsuj zinoma pora centu pigesni, bet mazos (viso labo 0.3mm) 
skylutes momentaliai uzanka, tepalas nebenubega, ziedai jo nebenubraukia 
ir jis lieka ant cilindru sieneliu beigi sudega. Stai ir turim tepalo 
ryjima.

Po to kai masiskai eme nutikti zhopa, gal kokiais 2012 metais VAG'as eme 
det sekancia ziedu modifikacija su pailgom skylem kur nuotraukos vidury. 
Irgi galutinai problemos neissprende, tik kiek atitolino. Tipo "iki 
shroto uzteks", kas gamintoju supratimu idealiu atveju yra kokie 100tkm 
arba taip mazdaug 8 metai.

Pasauliui jau bent kokiu 40 metu zinomi ir iki tol masiskai naudojami 
buvo "brangus" surenkami tepaliniai ziedai su gofra:
https://i.auto-bild.de/ir_img/1/8/5/4/1/3/5/Audis-Versuchskaninchen-559x373-8b9cf95e9ab72cb0.jpg

Yra "tiuninginiu" 3rd stumokliu su tokiais ziedais. O ir VAG'as pats 
pries pora metu pagaliau ir pats juos pradejo det i savo variklius.