Tema: Re: Metalo garsas 1.8 TSI
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-06-18 10:23:57
On 6/18/19 08:49, Arj wrote:
> o mintis, kad galima tiesiog nemazinti stumoklio aukscio, nekilo?
> sueitu kokie 200g metalo.
200g daiGtui kuris ziauriais greiciais tai begejasi tai staPdo 100 kartu
per sekunde tai yra ne shuns pypas.
Bet siaip ne problema tie stumokliai. Problema yra biusthalteriai kurie
genialiai sutaupe 10 centu savikainos ant stumoklio ir tuo paciu
juzeriams sugeneravo daug tukstanciu euru islaidu.
Va cia VAG'o tepaliniu ziedu istorija, desiniam apatiniam kampe:
https://www.motor-talk.de/bilder/oelverbrauch-1-8tfsi-2-0tfsi-g76141367/tfsi-oelverbrauch-i208727791.html
Tie kur virsuj zinoma pora centu pigesni, bet mazos (viso labo 0.3mm)
skylutes momentaliai uzanka, tepalas nebenubega, ziedai jo nebenubraukia
ir jis lieka ant cilindru sieneliu beigi sudega. Stai ir turim tepalo
ryjima.
Po to kai masiskai eme nutikti zhopa, gal kokiais 2012 metais VAG'as eme
det sekancia ziedu modifikacija su pailgom skylem kur nuotraukos vidury.
Irgi galutinai problemos neissprende, tik kiek atitolino. Tipo "iki
shroto uzteks", kas gamintoju supratimu idealiu atveju yra kokie 100tkm
arba taip mazdaug 8 metai.
Pasauliui jau bent kokiu 40 metu zinomi ir iki tol masiskai naudojami
buvo "brangus" surenkami tepaliniai ziedai su gofra:
https://i.auto-bild.de/ir_img/1/8/5/4/1/3/5/Audis-Versuchskaninchen-559x373-8b9cf95e9ab72cb0.jpg
Yra "tiuninginiu" 3rd stumokliu su tokiais ziedais. O ir VAG'as pats
pries pora metu pagaliau ir pats juos pradejo det i savo variklius.