praktikoj yra auto kur padaryta su protu - ir tepalo slegio, ir tepalo lygio indikatorius yra, panasiai kaip benzo lygio - gali orientuotis ir apie slegi, ir apie tai kada dapilti reikia. Nu plius jei ziureti I "tuninguotas sportines" auto - ten labai daznai buna papildomai deta turbos slegio ir tepalo slegio indikatoriai. Bet pilkam "mainstreame" gamintojai persiorientavo I kriteriju "kad useriai nepistu proto garantiniam", panasiai kaip su temperaturos indikatoriais - rodykle kaip ikalt rodo 90 laipsniu gan placioj temperaturos ribose. "Rrr" parašė naujienų news:qeamcf$k4b$1@trimpas.omnitel.net... Man tai ta tepalo lempute toks beprasmis dalykas masinoj, kad nu na. Ta lempute butu aktuali tik tada, jeigu butu daviklis/iai, kuris pastoviai matuotu tepalo spaudima tam tikrose vietose ir kompe butu lentele (apsukos x spaudimas + atsizvelgiama i temperatura) ir pasiekus kritinie gamintojo nustatyta riba - uzsidegtu, o dar geriau - atjungtu degima. O dabar tai tikrai, jeigu jau uzsidege ir ne daviklis, tai is esmes varikliui jau pizda.