mkn, tepalo keitimas turetu buti atidirbtos variklio darbo valandos, o ne nuvaziuoti km kai visi bruzina miesto kamsciuose. "mindau" <mindau@gmail.com> parašė naujienų news:qecmfd$kns$1@trimpas.omnitel.net... > mkn keitimo intervalas turetu but "X kkm arba 12 men." > ka paprastai ir raso _tepalu_ gamintojai. > > > "Dainiushas" wrote in message news:qeckja$iot$1@trimpas.omnitel.net... > > skaitau 15-20kkm tikrai galima važiuot ramiai su normalia sintetika > > 2019.06.19 00:21, benamis rašė: >> Tai faktas. Man irgi atstovas sako vaziuok 20k ramiai. Taip taip, kad >> paskui gera saskaita man uz remonta israsytu... >> >> >> On 18.06.19 22:56, fenix wrote: >>> 2019.06.18 23:42, benamis rašė: >>>> bet tai nuomos kompanijai, o ne lizingui tai turetu rupeti >>> >>> as su tuo nepriestarauju :) >>> minusas tik tas, kad ilgainius visi atsikas tu longlifu ir pirks... >>> nelonglaifines tojotas. >>> >>> va, gyvas pavyzdys: per 30kkm rav4 hibridas pasikete 3x tepalus, vw tdi >>> - 1x. viskas pagal dylerio maldaknyge. >>> >>>> On 18.06.19 22:33, fenix wrote: >>>>> 2019.06.18 22:44, benamis rašė: >>>>>> man idomu kodel lizingo kompanijai apskritai turetu rupeti tepalo >>>>>> keitimo kaina? >>>>> >>>>> todel, kad keitimas yra savaima loistiskai brangus procesas: iskrenta >>>>> diena is nuomos, kainuoja pats keitimas, filtrai ir kazkas turi tuo >>>>> rupintis. >>>>> >>>>>> On 18.06.19 20:59, fenix wrote: >>>>>>> 2019.06.18 19:33, Invertuota panda rašė: >>>>>>>> On 6/18/19 14:13, Laimis wrote: >>>>>>>>> prie visa to dar ir alyvos keitimai kas 30 tuks km..... >>>>>>>> >>>>>>>> Tai cia tam kad visokie ten sixt, avis ir kitoms nuomos kontoroms >>>>>>>> nereiktu tuom uzsiiminet. Kibirai stumiami anksciau nei reik keist >>>>>>>> tepalus. >>>>>>>> Lizingo firmos tai irgi megsta, jiem gaunasi mazesnes TCO. >>>>>>> >>>>>>> o nekyla mintis, kad parduot iseina tik uz mazesne kaina ir nichuja >>>>>>> ten >>>>>>> to TCO priauglio nesigauna >>>>>>> >>>>> >>> >