Tai gali pirkti longlaifinę tojotą ar vw ir keisti kas 15kkm. Naujos alyvos lyg ir nereikia pas atstovą priprogramuoti prie mašinos? > as su tuo nepriestarauju :) > minusas tik tas, kad ilgainius visi atsikas tu longlifu ir pirks... > nelonglaifines tojotas. > > va, gyvas pavyzdys: per 30kkm rav4 hibridas pasikete 3x tepalus, vw tdi > - 1x. viskas pagal dylerio maldaknyge. > >> On 18.06.19 22:33, fenix wrote: >>> 2019.06.18 22:44, benamis rašė: >>>> man idomu kodel lizingo kompanijai apskritai turetu rupeti tepalo >>>> keitimo kaina? >>> todel, kad keitimas yra savaima loistiskai brangus procesas: iskrenta >>> diena is nuomos, kainuoja pats keitimas, filtrai ir kazkas turi tuo >>> rupintis. >>> >>>> On 18.06.19 20:59, fenix wrote: >>>>> 2019.06.18 19:33, Invertuota panda rašė: >>>>>> On 6/18/19 14:13, Laimis wrote: >>>>>>> prie visa to dar ir alyvos keitimai kas 30 tuks km..... >>>>>> Tai cia tam kad visokie ten sixt, avis ir kitoms nuomos kontoroms >>>>>> nereiktu tuom uzsiiminet. Kibirai stumiami anksciau nei reik keist >>>>>> tepalus. >>>>>> Lizingo firmos tai irgi megsta, jiem gaunasi mazesnes TCO. >>>>> o nekyla mintis, kad parduot iseina tik uz mazesne kaina ir nichuja ten >>>>> to TCO priauglio nesigauna >>>>>