Neisproteciau. Bet temperatura aukstoka - turi buti priezastys. Pagal vaziavimo situacija ir spresciau, normalu ar ne. Na ir stebeciau atidziau. Pletimosi bakelio nera. Perteklius pilamas lauk. Oro filtras tai skarbonke su ipiltu tepalu. Va tokios technologijos. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:qeb0m1$uja$1@trimpas.omnitel.net... > jei tau prie 100C verda, tai pamatęs 102C termostatą, jaučiu išprotėtum? > > 2019.06.18 16:12, Sail rašė: >> Cia true. >> >> Taip jau yra, dabar autojuzeriai iki tiek durni, kad jiems stengiamasi >> net nepateikt informacijos, kas ir kaip. >> Tipo kreipkis i servisa ir tiek. Nes specialistai viska turi ziuret, o >> galva tik kepurei nesiot, bei zinot savo srity viska labai gerai. >> >> Merse 79 metu analogine temperaturos rodykle, tai kaifas matyt, kaip >> pakaista kylant i kalna, ir atsala leidziantis. Ir kartais matai, kad >> beveik 100 laipsniu, kas neramina nes ant uzvirimo ribos. >> >> Bet kaip zajabys, kad visa tai matau, ir galiu elgtis atitinkamai. >> Pazistamas tokiu mersu tampydavo automobilius is uzsienio, tai prie >> Kaselio kalnu jungdavo salono sildyma, kad variklis ausintusi geriau. >> >> >> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >> news:qeane4$l7r$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nu taip, ziguli buvo tepalo spaudimo matuokle, bet cia irgi zinai, is >>> kur masn zinot, kiek turi buti prie 700, 2500, 4000, 6000, i roykle gi >>> neziureis pastoviai vaziuodamas. >>> >>> Kalbant apie sita, tai dar vienas cirkas yra - ausinimo skyscio >>> temperaturos matuokle - yra, bet jeigu uzkais iki ten tarkim >120C, nu >>> tai tau niekas net nepyptels, jeigu vaziuoji susikoncentraves i kelia, o >>> galu gale, jeigu dar esi ne prie technikos (blondine), nu tai tu net >>> neatkreipsi demesio. Nu ir taip vaziuoji, isbego ausinimo skystis per >>> kur nors ir viskas, ne vienas toks atvejis yra buves pazistamu rate per >>> n metu, pasibaiges variklio keitimu ar brangiu remontu. >>> >>> Apynaujese gal yra jau skydeli kad uzsiraso kazkas kazkur, kazkaip >>> naujom nelabai domiuosi. >>> >>> >>> On 2019.06.18 15:52, Arj wrote: >>>> praktikoj yra auto kur padaryta su protu - ir tepalo slegio, ir tepalo >>>> lygio indikatorius yra, panasiai kaip benzo lygio - gali orientuotis ir >>>> apie slegi, ir apie tai kada dapilti reikia. Nu plius jei ziureti I >>>> "tuninguotas sportines" auto - ten labai daznai buna papildomai deta >>>> turbos slegio ir tepalo slegio indikatoriai. Bet pilkam "mainstreame" >>>> gamintojai persiorientavo I kriteriju "kad useriai nepistu proto >>>> garantiniam", panasiai kaip su temperaturos indikatoriais - rodykle >>>> kaip >>>> ikalt rodo 90 laipsniu gan placioj temperaturos ribose. >>>> >>>> "Rrr" parašė naujienų news:qeamcf$k4b$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Man tai ta tepalo lempute toks beprasmis dalykas masinoj, kad nu na. Ta >>>> lempute butu aktuali tik tada, jeigu butu daviklis/iai, kuris pastoviai >>>> matuotu tepalo spaudima tam tikrose vietose ir kompe butu lentele >>>> (apsukos x spaudimas + atsizvelgiama i temperatura) ir pasiekus >>>> kritinie >>>> gamintojo nustatyta riba - uzsidegtu, o dar geriau - atjungtu degima. O >>>> dabar tai tikrai, jeigu jau uzsidege ir ne daviklis, tai is esmes >>>> varikliui jau pizda. >>>> >>>> >>>> >>> >> >