Belgijoje VISI radarai fotografuoja mašinos užpakalį. Nusifotkinus ateina paštu pranešimas "Mielas mesje, tada ir tada nufografavom jūsų automobilį Kijasepija valst nr abc 000 tokio ir tokio kelio 7,4 kilometre vaziuojantį greičiu X. Toje vietoje leidžiama x-30. Maloniai prašome užpildyti pridedamą formuliarą ir atsiųsti mums adresu tokiu tai". Tam formuliare gali parašyti, kad mašina ne tavo, kad vairavai ne tu, kad vairavai tu bet neviršijai, kad vežei gimdančią žmoną į ligoninę, ir t.t. Sekančiu laišku ateina sąskaita su prašymu susimokėti. Jeigu rašei kad mašina ne tavo, vairavai ne tu - tai prašom įrodymus ant stalo. Nesusimokėjus, čekiukai kartojasi. Vėliau pradeda rašyti antstolis. Taigi viskas kaip ir Lietuvoje, tik įrodinėti, kad nevairavai savo mašinas, turi tu. Kas sumažina pereigūnų laiką, skiriamą klausytis atmazkių iš serijos "nežinau kas vairavo mano mašiną". Mašina - brangus turtas (beveik) kiekvienam, nu nebūna taip, kad nežinotum kam davei mašiną. esquires rašė: > ir kaip sis klausimas sprendziamas austrijoje? kas baudziamas ir, > svarbiausia, koks turinys? > > p.s. ten pedru alvarezu nera todel, kad lietuviu nedaug. > > > > "Saulius K." <absolut @ takas.lt> wrote in message > news:good1o$rde$1@trimpas.omnitel.net... >> Apskritai, pvz. Austrijoje radarai kazkodel fotografuoja is galo ir aisku >> jie ten jokiu Don Pedru net nebando ieskoti. >> > >