ko tu cia plesaisi, bus poreikis, bus ir takai. nera poreikio, nera taku. tiksliau poreikis yra, bet toks silpnas, kad net nevertas demesio. o jei jis stiprus, tai nesk cia ta savo atliekama milijarda ir takai bus. "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:gtbpuj$lva$1@trimpas.omnitel.net... > "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message > news:gtbplp$lh7$1@trimpas.omnitel.net... >> nepagalvojai, kad gali buti siekiama kitu tikslu, o ne paremti dviraciu >> gamintoju? jei tikslas maskva paversti provincijos miestu, tai > > prie ko čia gamintojai. lyg siūlai kitą kelią, kur jokie gamintojai > neremiami. > bet kuriuo atvaju kokie nors gamintojai "remiami". > >> infrastrukturos pletros stabdymas - tiesus kelias i si tiksla. bet >> nujauciu, >> kad maskva siekia tapti vienu is pasaulines reiksmes megapoliu. ir px >> jiems > > gali ir nestabdyti, bet platinant gatves ne vien automobiliams sudaryti > eismo > sąlygas, bet ir dviračiams (su kuriais daug lengviau surišti kitas > transporto rūšis - pvz > šalia metro įrengiant parkingą, kurio užteks daug mažesnio, nei mašinom). > >> tavo fantazijos apie 100% populiacijos apgyvendinima kaime. beje, sita >> reikala praktikoje isbande toks veikejas pol pot ir tokio eksperimento >> rezultatus teigiamais pavadinti galima tik nesusivaldzius nyderlanduose. >>