"esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:gtcb7s$iur$1@trimpas.omnitel.net... > "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message > news:gtcaur$ikk$1@trimpas.omnitel.net... >>o koks skirtumas kiek tiksliai mln lietuvoje? >> lyg nuo to paskaičiavimo atsiras dviračių infrastruktūra. > > ka linas ir rase - "duokit taku" - "duok atsipirkima" - "neduosiu, nes taku > nuo to neatsiras". na tai fakju, nenori pajudinti subines del to, kad kazka > gautum, tai ir negausi. tu bent suvoki kiek kainuoja tas "paskaičiuotas atsipirkimas"? kad čia vien dėl pokalbio palaikymo daryti mokslinius tyrimus. va yra analogų ir išvedinėk kaip maždaug būtų lietuvoj, jei įdomu. > man ji neaiski. atliksi bent jau pusetina studija, bus matyti. kam man ją tau atlikinėti? koks tikslas? >> paskaičiuok pagal populiaciją ir suprasi kiek mln sutaupys. > > modeliavimas tau neuzskaitytas, net nezinai, ka tai reiskia. "pagal > proporcija" skaiciuoja tik visiski zurnalistai. > >> be to ten ir pagal automobilių eismo avaringumą nepirmauja kaip lietuva, > > del dviraciu? kodel ne del legalios zoles > :)))))))))))))))))))))))))))))))))))) > >> tai vienu procentu sumažinus automobilistų, valstybė dar daugiau sutaupys >> dėl avarijų neatsitikimo. > > "dar daugiau" tai kiek? ir kodel? olandija - 30mln lietuva - 3mln olandijoj 1 proc - 60mln lietuvoj 1proc - 10mln tai va - perseda vienas procentas ant dviracio, per metus sutaupo 10mln del pagerejusios sveikatos, dar plius dėl to kad nežuvo ir nebuvo sužeista lakstant su mašina. ir dar plius, kad trasos įrengimas kainavo 10-100 kart mažiau nei automobilių gatvės.