poreikis didelis. o kad nera salygų, tai neaiškink, kad poreikio nėra. jau sakiau: palik mašinom tiek pat gatvių, ir tokiom pat nutrūkstančiom atkarpom, kaip dabar yra vilniuje dviračiams, ir pamatysi kaip nėra joms poreikio, tuščios gatvės bus. -- http://laimiszmuida.blogas.lt/37112/darbas-ne-vilkas-i-miska-nepabegs.html "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:gtc0j7$1b4$1@trimpas.omnitel.net... > ko tu cia plesaisi, bus poreikis, bus ir takai. nera poreikio, nera taku. > tiksliau poreikis yra, bet toks silpnas, kad net nevertas demesio. o jei jis > stiprus, tai nesk cia ta savo atliekama milijarda ir takai bus. > > > > "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message > news:gtbpuj$lva$1@trimpas.omnitel.net... >> "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message >> news:gtbplp$lh7$1@trimpas.omnitel.net... >>> nepagalvojai, kad gali buti siekiama kitu tikslu, o ne paremti dviraciu >>> gamintoju? jei tikslas maskva paversti provincijos miestu, tai >> >> prie ko čia gamintojai. lyg siūlai kitą kelią, kur jokie gamintojai >> neremiami. >> bet kuriuo atvaju kokie nors gamintojai "remiami". >> >>> infrastrukturos pletros stabdymas - tiesus kelias i si tiksla. bet >>> nujauciu, >>> kad maskva siekia tapti vienu is pasaulines reiksmes megapoliu. ir px >>> jiems >> >> gali ir nestabdyti, bet platinant gatves ne vien automobiliams sudaryti >> eismo >> sąlygas, bet ir dviračiams (su kuriais daug lengviau surišti kitas >> transporto rūšis - pvz >> šalia metro įrengiant parkingą, kurio užteks daug mažesnio, nei mašinom). >> >>> tavo fantazijos apie 100% populiacijos apgyvendinima kaime. beje, sita >>> reikala praktikoje isbande toks veikejas pol pot ir tokio eksperimento >>> rezultatus teigiamais pavadinti galima tik nesusivaldzius nyderlanduose. >>> > >