Tema: Re: Problema su Viadrus KKK ir akumuliacine talpa
Autorius: Sail
Data: 2016-10-26 15:27:02
Nebuciau toks radikalus. Maksimaliai atidarytas triegis voztumvas =  tas 
pats kas jo nera.

Be to, siuo atveju yra ladomatas, ir sistema niekada neuzsils virs 70 
laipsniu, kol neprisildyts akumuliacines talpos. Pas mane pvz katilo 
isejimas kinta nuo 64 iki 69 laipsniu, priklausomai nuo degimo, ir ne 
daugiau.

Su kuo sutikciau, tai panaudoti akumuliacines ventiliuka vietoj balansinio 
voztuvo, jei isaiskes, kad visa cirkuliacija per ji. Bet tas taip pat 
sprendziama ladomato variklio greicio reguliavimu.


"KaroliS" <1@1.com> wrote in message 
news:nuq723$1n4$1@trimpas.omnitel.net...
> ta prasme visa temperatura is peciaus varom I radiatorius? neatrodo labai 
> logiska, juk I radiatorius 90 laipsniu tikrai nereikia, o talpas 
> uzkraudinet su kokiu 50 laipsniu irgi nelabai efektyvu, nieko gi ten 
> nesusikaups.
>
> bet kurio atveju sita sistema prasosi pamaisymo mazgo temperaturos 
> mazinimui I radiatorius, ir boilerio srauto balansavimo , kitaip manau 
> apie efektyvu veikima galima pamirst.
>
>
> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message 
> news:nuq6fe$12l$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nera ten temperaturos reguliatoriaus i radiatorius.
>>
>> Esi teisus ta prasme, kad verta pazaisti su akumuliacines variklio 
>> greiciais ir ziureti kas gaunasi. Siaip tai jungia tas akumuliacines 
>> tokiu budu, ir jos normaliai veikia. Ir su ladomato variklio greiciais 
>> pazaisti verta.
>>
>> Kadangi sildymas panasu mixas tarp grindu ir radiatoriu (speju is 
>> temperaturos reguliatoriaus ant vieno is kolektoriu), ir nera atskiro 
>> variklio grindu ratui, gali buti problemu su grindu sildymu. Arba gali 
>> tekti zaisti su balansavimu.
>>
>> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message 
>> news:nuq5dq$vrt$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Labai idemiai visko neperziurejau bet uzkliuvo vienas momentas, kaip 
>>> reguliojama atiduodama temperatura I radiatorius? reiktu bandut ant 
>>> popieriaus nusipiest visus vamzdziuz butu lengviau suprasti kas kur 
>>> eina, dabar kiek as sugaudziau gaunasi taip talpa uzjungta lygiagreciai 
>>> peciui, radiatoriai su savo siurbliu irgi, jeigu radiatoriu siurblys 
>>> siurbia daugiau negu eina Is peciaus. tai traukia jis salta vandeni is 
>>> talpu, silta is peciaus , viska sumaiso ir pavaro I radiatorius, 
>>> temperatura tikriausiai gaunasi labai zema, teoriskai kazkada turetu ir 
>>> tokia sistema isilti bet jei as gerai supratau kaip cia viskas sujungta 
>>> tai gaunasi kazkokia nesamone. kad isitikinti ar taip nesigauna kaip man 
>>> atrodo reiktu uzsukti talpa, ir boileri, palikti tik radiatorius, ir gal 
>>> netgi panadyti nejungti antro siurblio , tegul dirba tik tas kuris yra 
>>> prie peciaus , tuomet visa siluma is peciaus turi keliauti I 
>>> radiatorius, silta turetu buti gana greit gerai pakurus.
>>>
>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message 
>>> news:nuq0u1$sbh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Per pietus greitai kažką papyškinau. Nesu tikras kad eis ką suprasti :) 
>>>> Sorry, be rodyklių.
>>>> http://imgur.com/a/IRmtj
>>>>
>>>> On 2016.10.26 10:01, Sail wrote:
>>>>> Tai fotkese dar gali pazymeti rodyklemis kur kas begioja, bus lengviau
>>>>> suprasti.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message
>>>>> news:nupkd1$jb2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> OK, papy?kinsiu vakare. Gal eis k? suprasti tame raizgalyne. Katilas 
>>>>>> pas
>>>>>> mane pirmame auk?te, o akumuliacin? ir boileris - antrame. Tai tas
>>>>>> apri?im? turb?t ka?kiek sud?tingesn? daro.
>>>>>>
>>>>>> On 2016.10.26 09:48, Sail wrote:
>>>>>>> Na tai fotkes i studija. Nes juk nieko stebuklingo tose sistemose 
>>>>>>> nera.
>>>
>>
>>