Tai kad kiek matau, boileris pajungtas rusy atskirai daugiasluoksniais vamzdziais ir tuoj pat po katilo, ir per ji vanduo cirkuliuos ladomato variklio deka. Tad kaip ir normaliai turetu buti. "KaroliS" <1@1.com> wrote in message news:nuqcpd$5c6$1@trimpas.omnitel.net... > man vistiek keistai atrodo sitoks sistemos veikimas, esant trieigiui I > talpa galima butu varyt kad ir ta pati max 70 laipsniu o I radiatorius > priklausomai nuo sistemos ir oro temp lauke uztektu gerokai maziau , > boileriui sildyti irgi reiktu nevisai zemos temperaturos , dabartinej > sistemoj boileris pajungtas lygiagriaciai radiatoriams, itarciau kad veiks > labiau kaip akumuliacine talpa nei boileris, kas gi gausis kai pecius > uzgesta, siurbiam viska is talpos, temperaturos ten ne per daugiausiai, > srautas tiesiogiai, tai ta kuba vandens gana sparciai prasuks per > radiatorius ir boileri, boileryje temperatura galetu laikytis bet siurblys > vistiek per ten varys veseni vandeni, tuo paciu per gryztama isnesdamas > siluma I talpa, nes gi neisi kiekviena karta uzsukinet kranelio kai pecius > gesta.sitoj sistemoj as matau gana daug trukumu, del ko paskui ir buna > mitai kad akumuliacines talpos niekam tike , pecius niekam tikes ir > panasiai :) kad bent pusetinai veiktu sita sistema reiktu ladomato > siurblio greiti didinti iki tiek kad siluma eitu ne tik I radiatorius bet > ir I talpa , o radiatoriu siurbli statyt ant maziausio greicio. > > > "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message > news:nuq7em$21n$1@trimpas.omnitel.net... >> Nebuciau toks radikalus. Maksimaliai atidarytas triegis voztumvas = tas >> pats kas jo nera. >> >> Be to, siuo atveju yra ladomatas, ir sistema niekada neuzsils virs 70 >> laipsniu, kol neprisildyts akumuliacines talpos. Pas mane pvz katilo >> isejimas kinta nuo 64 iki 69 laipsniu, priklausomai nuo degimo, ir ne >> daugiau. >> >> Su kuo sutikciau, tai panaudoti akumuliacines ventiliuka vietoj >> balansinio voztuvo, jei isaiskes, kad visa cirkuliacija per ji. Bet tas >> taip pat sprendziama ladomato variklio greicio reguliavimu. >> >> >> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message >> news:nuq723$1n4$1@trimpas.omnitel.net... >>> ta prasme visa temperatura is peciaus varom I radiatorius? neatrodo >>> labai logiska, juk I radiatorius 90 laipsniu tikrai nereikia, o talpas >>> uzkraudinet su kokiu 50 laipsniu irgi nelabai efektyvu, nieko gi ten >>> nesusikaups. >>> >>> bet kurio atveju sita sistema prasosi pamaisymo mazgo temperaturos >>> mazinimui I radiatorius, ir boilerio srauto balansavimo , kitaip manau >>> apie efektyvu veikima galima pamirst. >>> >>> >>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>> news:nuq6fe$12l$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nera ten temperaturos reguliatoriaus i radiatorius. >>>> >>>> Esi teisus ta prasme, kad verta pazaisti su akumuliacines variklio >>>> greiciais ir ziureti kas gaunasi. Siaip tai jungia tas akumuliacines >>>> tokiu budu, ir jos normaliai veikia. Ir su ladomato variklio greiciais >>>> pazaisti verta. >>>> >>>> Kadangi sildymas panasu mixas tarp grindu ir radiatoriu (speju is >>>> temperaturos reguliatoriaus ant vieno is kolektoriu), ir nera atskiro >>>> variklio grindu ratui, gali buti problemu su grindu sildymu. Arba gali >>>> tekti zaisti su balansavimu. >>>> >>>> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message >>>> news:nuq5dq$vrt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Labai idemiai visko neperziurejau bet uzkliuvo vienas momentas, kaip >>>>> reguliojama atiduodama temperatura I radiatorius? reiktu bandut ant >>>>> popieriaus nusipiest visus vamzdziuz butu lengviau suprasti kas kur >>>>> eina, dabar kiek as sugaudziau gaunasi taip talpa uzjungta >>>>> lygiagreciai peciui, radiatoriai su savo siurbliu irgi, jeigu >>>>> radiatoriu siurblys siurbia daugiau negu eina Is peciaus. tai traukia >>>>> jis salta vandeni is talpu, silta is peciaus , viska sumaiso ir pavaro >>>>> I radiatorius, temperatura tikriausiai gaunasi labai zema, teoriskai >>>>> kazkada turetu ir tokia sistema isilti bet jei as gerai supratau kaip >>>>> cia viskas sujungta tai gaunasi kazkokia nesamone. kad isitikinti ar >>>>> taip nesigauna kaip man atrodo reiktu uzsukti talpa, ir boileri, >>>>> palikti tik radiatorius, ir gal netgi panadyti nejungti antro siurblio >>>>> , tegul dirba tik tas kuris yra prie peciaus , tuomet visa siluma is >>>>> peciaus turi keliauti I radiatorius, silta turetu buti gana greit >>>>> gerai pakurus. >>>>> >>>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message >>>>> news:nuq0u1$sbh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Per pietus greitai kažką papyškinau. Nesu tikras kad eis ką suprasti >>>>>> :) Sorry, be rodyklių. >>>>>> http://imgur.com/a/IRmtj >>>>>> >>>>>> On 2016.10.26 10:01, Sail wrote: >>>>>>> Tai fotkese dar gali pazymeti rodyklemis kur kas begioja, bus >>>>>>> lengviau >>>>>>> suprasti. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message >>>>>>> news:nupkd1$jb2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> OK, papy?kinsiu vakare. Gal eis k? suprasti tame raizgalyne. >>>>>>>> Katilas pas >>>>>>>> mane pirmame auk?te, o akumuliacin? ir boileris - antrame. Tai tas >>>>>>>> apri?im? turb?t ka?kiek sud?tingesn? daro. >>>>>>>> >>>>>>>> On 2016.10.26 09:48, Sail wrote: >>>>>>>>> Na tai fotkes i studija. Nes juk nieko stebuklingo tose sistemose >>>>>>>>> nera. >>>>> >>>> >>>> >> >>