Na mes truputi skirtingai galvojam. Mano supratimu triegis nieko neissprestu, jis tik pamaiso griztanti is radiatoriu atgal i paduodama, ir viskas. Jis tik leistu dali silumos nukreipti i akumuliacine talpa anksciau, kol dar namas saltas. O is kur termofikatas bus imamas i triegio iejima (akumuliacine ar katilas), priklausys nuo sistemos hidrauliniu parametru bei variklio greiciu. Jei ladomato variklio greitis virsys paduodamo, sistema tarsi turetu veikti gerai: kol katilas atiduoda mazai, ladomatas didziaja dali suks mazu ratu, ir paduodamas siurblys siurbs vandeni daugiausia is akumuliacines. Kaitilui atiduodant daug termofikato, dides is katilo paduodamo vandens slegis, ir ladomato siurblys vis labiau nutraukines griztama srauta zemyn. Kazkuriuo momentu dalis paduodamo prades eiti i akumuliacine. Tarp kitko, mano naudojamoje sistemoje taip ir veikia. Pradzioj kol katilas saltas siurbia dali srauto is akumuliacines, o katilui susilus akumuliacines srautas pakeicia krypti, ir dalis juda jau i akumuliacine. "KaroliS" <1@1.com> wrote in message news:nussh2$6it$1@trimpas.omnitel.net... > vat del ko as labai siuliau trieigi, tuomet radiatoriu siurblys visa > srauta suka radiatoriu ratu, is talpu pasitraukdamas kazkiek silto, dabar > norint kad butu gerai ladomato siurblys turi varyt gerokai stipriau negu > radiatoriu kad eitu ir i talpa, aisku galima bandyti zaisti ir su > ventiliukais balansuojant , bet jei as gerai prisimenu kaip veikia > ladomatas tai ten srautas keisis nuo temperaturos(didejant gryztamo > temperaturai mazes paemimas nuo paduodamo tuo paciu dides atiduodamo > srautas), taip pat srautas keisis nuo termo galvu padeciu, gali gautis > nemazia sedejimo prie ventiliuku ir rezultatas nebutinai teigiamas > pasikeitus kuruom nors salygoms > > "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message > news:nusr7u$5mm$1@trimpas.omnitel.net... >> Brezinys gerai, bet jauciu kad ne tik nuo pacios schemos priklauso, o dar >> ir kurioj vietoj sujungta. >> >> Sitoj sistemoj man nelabai patinka, kad griztamas is radiatoriu su >> akumuliacines griztamu jungiasi antram aukste, ir tada bendru vamzdziu >> eina zemyn i katilo griztamaji. >> >> Schematiskai teisingai, bet logiskai mastant, taip padarius vandeniui >> turetu buti lengviau cirkuliuoti per akumuliacine nei per katila. >> >> Gal but tai kompensuosis, ladomato varikli paleidus greiciau uz >> paduodamaji varikli. Tada jis trauks srauta zemyn, ir lyg ir turetu buti >> gerai. . >> >> Arba gal susireguliuos prismaugus akumuliacines griztamojo srauto >> ventiliuka, naudojant ji kaip balansini. >> >> >> >> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message >> news:nusqf2$548$1@trimpas.omnitel.net... >>> jie taip tai ok, sunku is nuotrauku teisingai vamzdzius susideliot :) >>> viskas butu zymiai paprasciau nupaisius kad ir ant popieriaus kas su >>> kuom sujungta, zymiau geriau matytusi ir esamos ir galimos problemos >>> >>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>> news:nuslf3$1gd$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Taip, boileris virs rusio. Bet paziurek katilo aprisima, pora >>>> daugiasluoksniu vamzdziu eina link pletimosi talpos. Paskiau jie >>>> pereina i klijuotus vamzdzius ir eina i antra auksta boilerio sildymui. >>>> >>>> >>>> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message >>>> news:nusl23$16i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> autorius cia turetu patikslinti, pagal sienu spalva sprendziu kad >>>>> boileris kazkur netoli talpos o pecius apacioje :) >>>>> >>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>>> news:nusjdh$vl9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tai kad kiek matau, boileris pajungtas rusy atskirai >>>>>> daugiasluoksniais vamzdziais ir tuoj pat po katilo, ir per ji vanduo >>>>>> cirkuliuos ladomato variklio deka. Tad kaip ir normaliai turetu buti. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message >>>>>> news:nuqcpd$5c6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> man vistiek keistai atrodo sitoks sistemos veikimas, esant trieigiui >>>>>>> I talpa galima butu varyt kad ir ta pati max 70 laipsniu o I >>>>>>> radiatorius priklausomai nuo sistemos ir oro temp lauke uztektu >>>>>>> gerokai maziau , boileriui sildyti irgi reiktu nevisai zemos >>>>>>> temperaturos , dabartinej sistemoj boileris pajungtas lygiagriaciai >>>>>>> radiatoriams, itarciau kad veiks labiau kaip akumuliacine talpa nei >>>>>>> boileris, kas gi gausis kai pecius uzgesta, siurbiam viska is >>>>>>> talpos, temperaturos ten ne per daugiausiai, srautas tiesiogiai, tai >>>>>>> ta kuba vandens gana sparciai prasuks per radiatorius ir boileri, >>>>>>> boileryje temperatura galetu laikytis bet siurblys vistiek per ten >>>>>>> varys veseni vandeni, tuo paciu per gryztama isnesdamas siluma I >>>>>>> talpa, nes gi neisi kiekviena karta uzsukinet kranelio kai pecius >>>>>>> gesta.sitoj sistemoj as matau gana daug trukumu, del ko paskui ir >>>>>>> buna mitai kad akumuliacines talpos niekam tike , pecius niekam >>>>>>> tikes ir panasiai :) kad bent pusetinai veiktu sita sistema reiktu >>>>>>> ladomato siurblio greiti didinti iki tiek kad siluma eitu ne tik I >>>>>>> radiatorius bet ir I talpa , o radiatoriu siurbli statyt ant >>>>>>> maziausio greicio. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:nuq7em$21n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Nebuciau toks radikalus. Maksimaliai atidarytas triegis voztumvas = >>>>>>>> tas pats kas jo nera. >>>>>>>> >>>>>>>> Be to, siuo atveju yra ladomatas, ir sistema niekada neuzsils virs >>>>>>>> 70 laipsniu, kol neprisildyts akumuliacines talpos. Pas mane pvz >>>>>>>> katilo isejimas kinta nuo 64 iki 69 laipsniu, priklausomai nuo >>>>>>>> degimo, ir ne daugiau. >>>>>>>> >>>>>>>> Su kuo sutikciau, tai panaudoti akumuliacines ventiliuka vietoj >>>>>>>> balansinio voztuvo, jei isaiskes, kad visa cirkuliacija per ji. Bet >>>>>>>> tas taip pat sprendziama ladomato variklio greicio reguliavimu. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message >>>>>>>> news:nuq723$1n4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> ta prasme visa temperatura is peciaus varom I radiatorius? >>>>>>>>> neatrodo labai logiska, juk I radiatorius 90 laipsniu tikrai >>>>>>>>> nereikia, o talpas uzkraudinet su kokiu 50 laipsniu irgi nelabai >>>>>>>>> efektyvu, nieko gi ten nesusikaups. >>>>>>>>> >>>>>>>>> bet kurio atveju sita sistema prasosi pamaisymo mazgo temperaturos >>>>>>>>> mazinimui I radiatorius, ir boilerio srauto balansavimo , kitaip >>>>>>>>> manau apie efektyvu veikima galima pamirst. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:nuq6fe$12l$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Nera ten temperaturos reguliatoriaus i radiatorius. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Esi teisus ta prasme, kad verta pazaisti su akumuliacines >>>>>>>>>> variklio greiciais ir ziureti kas gaunasi. Siaip tai jungia tas >>>>>>>>>> akumuliacines tokiu budu, ir jos normaliai veikia. Ir su ladomato >>>>>>>>>> variklio greiciais pazaisti verta. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Kadangi sildymas panasu mixas tarp grindu ir radiatoriu (speju is >>>>>>>>>> temperaturos reguliatoriaus ant vieno is kolektoriu), ir nera >>>>>>>>>> atskiro variklio grindu ratui, gali buti problemu su grindu >>>>>>>>>> sildymu. Arba gali tekti zaisti su balansavimu. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:nuq5dq$vrt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Labai idemiai visko neperziurejau bet uzkliuvo vienas momentas, >>>>>>>>>>> kaip reguliojama atiduodama temperatura I radiatorius? reiktu >>>>>>>>>>> bandut ant popieriaus nusipiest visus vamzdziuz butu lengviau >>>>>>>>>>> suprasti kas kur eina, dabar kiek as sugaudziau gaunasi taip >>>>>>>>>>> talpa uzjungta lygiagreciai peciui, radiatoriai su savo siurbliu >>>>>>>>>>> irgi, jeigu radiatoriu siurblys siurbia daugiau negu eina Is >>>>>>>>>>> peciaus. tai traukia jis salta vandeni is talpu, silta is >>>>>>>>>>> peciaus , viska sumaiso ir pavaro I radiatorius, temperatura >>>>>>>>>>> tikriausiai gaunasi labai zema, teoriskai kazkada turetu ir >>>>>>>>>>> tokia sistema isilti bet jei as gerai supratau kaip cia viskas >>>>>>>>>>> sujungta tai gaunasi kazkokia nesamone. kad isitikinti ar taip >>>>>>>>>>> nesigauna kaip man atrodo reiktu uzsukti talpa, ir boileri, >>>>>>>>>>> palikti tik radiatorius, ir gal netgi panadyti nejungti antro >>>>>>>>>>> siurblio , tegul dirba tik tas kuris yra prie peciaus , tuomet >>>>>>>>>>> visa siluma is peciaus turi keliauti I radiatorius, silta turetu >>>>>>>>>>> buti gana greit gerai pakurus. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:nuq0u1$sbh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Per pietus greitai kažką papyškinau. Nesu tikras kad eis ką >>>>>>>>>>>> suprasti :) Sorry, be rodyklių. >>>>>>>>>>>> http://imgur.com/a/IRmtj >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On 2016.10.26 10:01, Sail wrote: >>>>>>>>>>>>> Tai fotkese dar gali pazymeti rodyklemis kur kas begioja, bus >>>>>>>>>>>>> lengviau >>>>>>>>>>>>> suprasti. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:nupkd1$jb2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> OK, papy?kinsiu vakare. Gal eis k? suprasti tame raizgalyne. >>>>>>>>>>>>>> Katilas pas >>>>>>>>>>>>>> mane pirmame auk?te, o akumuliacin? ir boileris - antrame. >>>>>>>>>>>>>> Tai tas >>>>>>>>>>>>>> apri?im? turb?t ka?kiek sud?tingesn? daro. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> On 2016.10.26 09:48, Sail wrote: >>>>>>>>>>>>>>> Na tai fotkes i studija. Nes juk nieko stebuklingo tose >>>>>>>>>>>>>>> sistemose nera. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >> >>