Ar teisingai supratau, kad visi judesiai daromi ne papildomos geležies montavimu, o vien abiejų siurblių greičių pareguliavimu? On 2016.10.26 15:25, Sail wrote: > Nebuciau toks radikalus. Maksimaliai atidarytas triegis voztumvas = tas > pats kas jo nera. > > Be to, siuo atveju yra ladomatas, ir sistema niekada neuzsils virs 70 > laipsniu, kol neprisildyts akumuliacines talpos. Pas mane pvz katilo > isejimas kinta nuo 64 iki 69 laipsniu, priklausomai nuo degimo, ir ne > daugiau. > > Su kuo sutikciau, tai panaudoti akumuliacines ventiliuka vietoj balansinio > voztuvo, jei isaiskes, kad visa cirkuliacija per ji. Bet tas taip pat > sprendziama ladomato variklio greicio reguliavimu. > > > "KaroliS" <1@1.com> wrote in message > news:nuq723$1n4$1@trimpas.omnitel.net... >> ta prasme visa temperatura is peciaus varom I radiatorius? neatrodo labai >> logiska, juk I radiatorius 90 laipsniu tikrai nereikia, o talpas >> uzkraudinet su kokiu 50 laipsniu irgi nelabai efektyvu, nieko gi ten >> nesusikaups. >> >> bet kurio atveju sita sistema prasosi pamaisymo mazgo temperaturos >> mazinimui I radiatorius, ir boilerio srauto balansavimo , kitaip manau >> apie efektyvu veikima galima pamirst. >> >> >> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >> news:nuq6fe$12l$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nera ten temperaturos reguliatoriaus i radiatorius. >>> >>> Esi teisus ta prasme, kad verta pazaisti su akumuliacines variklio >>> greiciais ir ziureti kas gaunasi. Siaip tai jungia tas akumuliacines >>> tokiu budu, ir jos normaliai veikia. Ir su ladomato variklio greiciais >>> pazaisti verta. >>> >>> Kadangi sildymas panasu mixas tarp grindu ir radiatoriu (speju is >>> temperaturos reguliatoriaus ant vieno is kolektoriu), ir nera atskiro >>> variklio grindu ratui, gali buti problemu su grindu sildymu. Arba gali >>> tekti zaisti su balansavimu. >>> >>> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message >>> news:nuq5dq$vrt$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Labai idemiai visko neperziurejau bet uzkliuvo vienas momentas, kaip >>>> reguliojama atiduodama temperatura I radiatorius? reiktu bandut ant >>>> popieriaus nusipiest visus vamzdziuz butu lengviau suprasti kas kur >>>> eina, dabar kiek as sugaudziau gaunasi taip talpa uzjungta lygiagreciai >>>> peciui, radiatoriai su savo siurbliu irgi, jeigu radiatoriu siurblys >>>> siurbia daugiau negu eina Is peciaus. tai traukia jis salta vandeni is >>>> talpu, silta is peciaus , viska sumaiso ir pavaro I radiatorius, >>>> temperatura tikriausiai gaunasi labai zema, teoriskai kazkada turetu ir >>>> tokia sistema isilti bet jei as gerai supratau kaip cia viskas sujungta >>>> tai gaunasi kazkokia nesamone. kad isitikinti ar taip nesigauna kaip man >>>> atrodo reiktu uzsukti talpa, ir boileri, palikti tik radiatorius, ir gal >>>> netgi panadyti nejungti antro siurblio , tegul dirba tik tas kuris yra >>>> prie peciaus , tuomet visa siluma is peciaus turi keliauti I >>>> radiatorius, silta turetu buti gana greit gerai pakurus. >>>> >>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message >>>> news:nuq0u1$sbh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Per pietus greitai kaþkà papyðkinau. Nesu tikras kad eis kà suprasti :) >>>>> Sorry, be rodykliø. >>>>> http://imgur.com/a/IRmtj >>>>> >>>>> On 2016.10.26 10:01, Sail wrote: >>>>>> Tai fotkese dar gali pazymeti rodyklemis kur kas begioja, bus lengviau >>>>>> suprasti. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message >>>>>> news:nupkd1$jb2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> OK, papy?kinsiu vakare. Gal eis k? suprasti tame raizgalyne. Katilas >>>>>>> pas >>>>>>> mane pirmame auk?te, o akumuliacin? ir boileris - antrame. Tai tas >>>>>>> apri?im? turb?t ka?kiek sud?tingesn? daro. >>>>>>> >>>>>>> On 2016.10.26 09:48, Sail wrote: >>>>>>>> Na tai fotkes i studija. Nes juk nieko stebuklingo tose sistemose >>>>>>>> nera. >>>> >>> >>> > >