Tema: Re: Problema su Viadrus KKK ir akumuliacine talpa
Autorius: KaroliS
Data: 2016-10-27 13:31:31
autorius cia turetu patikslinti, pagal sienu spalva sprendziu kad boileris 
kazkur netoli talpos o pecius apacioje :)

"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message 
news:nusjdh$vl9$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai kad kiek matau, boileris pajungtas rusy atskirai daugiasluoksniais 
> vamzdziais ir tuoj pat po katilo, ir per ji vanduo cirkuliuos ladomato 
> variklio deka. Tad kaip ir normaliai turetu buti.
>
>
>
> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message 
> news:nuqcpd$5c6$1@trimpas.omnitel.net...
>> man vistiek keistai atrodo sitoks sistemos veikimas, esant trieigiui I 
>> talpa galima butu varyt kad ir ta pati max 70 laipsniu o I radiatorius 
>> priklausomai nuo sistemos ir oro temp lauke uztektu gerokai maziau , 
>> boileriui sildyti irgi reiktu nevisai zemos temperaturos , dabartinej 
>> sistemoj boileris pajungtas lygiagriaciai radiatoriams, itarciau kad 
>> veiks labiau kaip akumuliacine talpa nei boileris, kas gi gausis kai 
>> pecius uzgesta, siurbiam viska is talpos, temperaturos ten ne per 
>> daugiausiai, srautas tiesiogiai, tai ta kuba vandens gana sparciai 
>> prasuks per radiatorius ir boileri, boileryje temperatura galetu laikytis 
>> bet siurblys vistiek per ten varys veseni vandeni, tuo paciu per gryztama 
>> isnesdamas siluma I talpa, nes gi neisi kiekviena karta uzsukinet 
>> kranelio kai pecius gesta.sitoj sistemoj as matau gana daug trukumu, del 
>> ko paskui ir buna mitai kad akumuliacines talpos niekam tike , pecius 
>> niekam tikes ir panasiai :) kad bent pusetinai veiktu sita sistema reiktu 
>> ladomato siurblio greiti didinti iki tiek kad siluma eitu ne tik I 
>> radiatorius bet ir I talpa , o radiatoriu siurbli statyt ant maziausio 
>> greicio.
>>
>>
>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message 
>> news:nuq7em$21n$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nebuciau toks radikalus. Maksimaliai atidarytas triegis voztumvas =  tas 
>>> pats kas jo nera.
>>>
>>> Be to, siuo atveju yra ladomatas, ir sistema niekada neuzsils virs 70 
>>> laipsniu, kol neprisildyts akumuliacines talpos. Pas mane pvz katilo 
>>> isejimas kinta nuo 64 iki 69 laipsniu, priklausomai nuo degimo, ir ne 
>>> daugiau.
>>>
>>> Su kuo sutikciau, tai panaudoti akumuliacines ventiliuka vietoj 
>>> balansinio voztuvo, jei isaiskes, kad visa cirkuliacija per ji. Bet tas 
>>> taip pat sprendziama ladomato variklio greicio reguliavimu.
>>>
>>>
>>> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message 
>>> news:nuq723$1n4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ta prasme visa temperatura is peciaus varom I radiatorius? neatrodo 
>>>> labai logiska, juk I radiatorius 90 laipsniu tikrai nereikia, o talpas 
>>>> uzkraudinet su kokiu 50 laipsniu irgi nelabai efektyvu, nieko gi ten 
>>>> nesusikaups.
>>>>
>>>> bet kurio atveju sita sistema prasosi pamaisymo mazgo temperaturos 
>>>> mazinimui I radiatorius, ir boilerio srauto balansavimo , kitaip manau 
>>>> apie efektyvu veikima galima pamirst.
>>>>
>>>>
>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:nuq6fe$12l$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Nera ten temperaturos reguliatoriaus i radiatorius.
>>>>>
>>>>> Esi teisus ta prasme, kad verta pazaisti su akumuliacines variklio 
>>>>> greiciais ir ziureti kas gaunasi. Siaip tai jungia tas akumuliacines 
>>>>> tokiu budu, ir jos normaliai veikia. Ir su ladomato variklio greiciais 
>>>>> pazaisti verta.
>>>>>
>>>>> Kadangi sildymas panasu mixas tarp grindu ir radiatoriu (speju is 
>>>>> temperaturos reguliatoriaus ant vieno is kolektoriu), ir nera atskiro 
>>>>> variklio grindu ratui, gali buti problemu su grindu sildymu. Arba gali 
>>>>> tekti zaisti su balansavimu.
>>>>>
>>>>> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message 
>>>>> news:nuq5dq$vrt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Labai idemiai visko neperziurejau bet uzkliuvo vienas momentas, kaip 
>>>>>> reguliojama atiduodama temperatura I radiatorius? reiktu bandut ant 
>>>>>> popieriaus nusipiest visus vamzdziuz butu lengviau suprasti kas kur 
>>>>>> eina, dabar kiek as sugaudziau gaunasi taip talpa uzjungta 
>>>>>> lygiagreciai peciui, radiatoriai su savo siurbliu irgi, jeigu 
>>>>>> radiatoriu siurblys siurbia daugiau negu eina Is peciaus. tai traukia 
>>>>>> jis salta vandeni is talpu, silta is peciaus , viska sumaiso ir 
>>>>>> pavaro I radiatorius, temperatura tikriausiai gaunasi labai zema, 
>>>>>> teoriskai kazkada turetu ir tokia sistema isilti bet jei as gerai 
>>>>>> supratau kaip cia viskas sujungta tai gaunasi kazkokia nesamone. kad 
>>>>>> isitikinti ar taip nesigauna kaip man atrodo reiktu uzsukti talpa, ir 
>>>>>> boileri, palikti tik radiatorius, ir gal netgi panadyti nejungti 
>>>>>> antro siurblio , tegul dirba tik tas kuris yra prie peciaus , tuomet 
>>>>>> visa siluma is peciaus turi keliauti I radiatorius, silta turetu buti 
>>>>>> gana greit gerai pakurus.
>>>>>>
>>>>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message 
>>>>>> news:nuq0u1$sbh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Per pietus greitai kaþkà papyðkinau. Nesu tikras kad eis kà suprasti 
>>>>>>> :) Sorry, be rodykliø.
>>>>>>> http://imgur.com/a/IRmtj
>>>>>>>
>>>>>>> On 2016.10.26 10:01, Sail wrote:
>>>>>>>> Tai fotkese dar gali pazymeti rodyklemis kur kas begioja, bus 
>>>>>>>> lengviau
>>>>>>>> suprasti.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message
>>>>>>>> news:nupkd1$jb2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> OK, papy?kinsiu vakare. Gal eis k? suprasti tame raizgalyne. 
>>>>>>>>> Katilas pas
>>>>>>>>> mane pirmame auk?te, o akumuliacin? ir boileris - antrame. Tai tas
>>>>>>>>> apri?im? turb?t ka?kiek sud?tingesn? daro.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2016.10.26 09:48, Sail wrote:
>>>>>>>>>> Na tai fotkes i studija. Nes juk nieko stebuklingo tose sistemose 
>>>>>>>>>> nera.
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>
>