Tema: Re: garantinis klausimas
Autorius: bzik
Data: 2016-10-31 09:37:34
taip, reikia žiūrėt sutartį. Gali būt, kad gedimo atveju mokėt nereikės. Bet 
jei tik šiaip aptarnavimas dėl kokios nors siurblio logikos, atsiradusios 
naudojimo rezultate, tai jau negarantinis atvejis ir mokėt reiks.
Kita vertus, iš įmonės pozicijų tie 10km = transporto priemonė + kuras + 
darbuotojo laikas pirmyn atgal + dažniausių pozicijų komplekto palaikymas + 
įrankiai. Jei pirmo išvykimo metu nepavyks išspręst, pakartotinis važiavimas 
tampa jų sąnaudomis.


"kardanas"  wrote in message news:nv6q16$d7v$1@trimpas.omnitel.net...

Jei tai vyksta garantinio metu ir cia yra gedimas, turetu
meistrelis xaliavai atvaziuot. Nebent garantine sutartis tiekejo
naudai ir visos atvykimo/pristatymo islaidos pripaisytos
vartotojui, kuris padejes parasa.


-- 
babyna kala, per vatnyko ***** gala!

"Nitro" <nitro@nospam.centras.lt> Wrote in message:
> Klausimas ne garantinis, o aptarnavimo. Naturalu, kad aptarnavimas 
> kainuoja.
>
> Paulius <pa@pa.pa> wrote: