taip, reikia žiūrėt sutartį. Gali būt, kad gedimo atveju mokėt nereikės. Bet jei tik šiaip aptarnavimas dėl kokios nors siurblio logikos, atsiradusios naudojimo rezultate, tai jau negarantinis atvejis ir mokėt reiks. Kita vertus, iš įmonės pozicijų tie 10km = transporto priemonė + kuras + darbuotojo laikas pirmyn atgal + dažniausių pozicijų komplekto palaikymas + įrankiai. Jei pirmo išvykimo metu nepavyks išspręst, pakartotinis važiavimas tampa jų sąnaudomis. "kardanas" wrote in message news:nv6q16$d7v$1@trimpas.omnitel.net... Jei tai vyksta garantinio metu ir cia yra gedimas, turetu meistrelis xaliavai atvaziuot. Nebent garantine sutartis tiekejo naudai ir visos atvykimo/pristatymo islaidos pripaisytos vartotojui, kuris padejes parasa. -- babyna kala, per vatnyko ***** gala! "Nitro" <nitro@nospam.centras.lt> Wrote in message: > Klausimas ne garantinis, o aptarnavimo. Naturalu, kad aptarnavimas > kainuoja. > > Paulius <pa@pa.pa> wrote: