Tema: Re: garantinis klausimas
Autorius: Nitro
Data: 2016-10-31 10:16:17
Gedimas gali but ir negarantinis. Anyway - akivaizdu, kad sis servisas neblizga ir issi**ineja. kazin ar priversi atvykt pas save, jei jie to nenores.


Paulius <pa@pa.pa> wrote:
> dar karta pasikartosiu, kalbu apie gedima. Jei paaisketu, kad ne
>  gedimas, esu pasiruoses sumoket 50eur, bet ne apie tai
>  cia.
> aciu uz mintis
> "bzik" <bzik@bzik.bzik> Wrote in message:
> > taip, reikia ?i?r?t sutart?. Gali b?t, kad gedimo atveju mok?t nereik?s. Bet 
> > jei tik ?iaip aptarnavimas d?l kokios nors siurblio logikos, atsiradusios 
> > naudojimo rezultate, tai jau negarantinis atvejis ir mok?t reiks.
> > Kita vertus, i? ?mon?s pozicij? tie 10km = transporto priemon? + kuras + 
> > darbuotojo laikas pirmyn atgal + da?niausi? pozicij? komplekto palaikymas + 
> > ?rankiai. Jei pirmo i?vykimo metu nepavyks i?spr?st, pakartotinis va?iavimas 
> > tampa j? s?naudomis.
> > 
> > 
> > "kardanas"  wrote in message news:nv6q16$d7v$1@trimpas.omnitel.net...
> > 
> > Jei tai vyksta garantinio metu ir cia yra gedimas, turetu
> > meistrelis xaliavai atvaziuot. Nebent garantine sutartis tiekejo
> > naudai ir visos atvykimo/pristatymo islaidos pripaisytos
> > vartotojui, kuris padejes parasa.
> > 
> > 
> > -- 
> > babyna kala, per vatnyko ***** gala!
> > 
> > "Nitro" <nitro@nospam.centras.lt> Wrote in message:
> >> Klausimas ne garantinis, o aptarnavimo. Naturalu, kad aptarnavimas 
> >> kainuoja.
> >>
> >> Paulius <pa@pa.pa> wrote: 
> > 
> > 
> -- 
> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/