Gedimas gali but ir negarantinis. Anyway - akivaizdu, kad sis servisas neblizga ir issi**ineja. kazin ar priversi atvykt pas save, jei jie to nenores. Paulius <pa@pa.pa> wrote: > dar karta pasikartosiu, kalbu apie gedima. Jei paaisketu, kad ne > gedimas, esu pasiruoses sumoket 50eur, bet ne apie tai > cia. > aciu uz mintis > "bzik" <bzik@bzik.bzik> Wrote in message: > > taip, reikia ?i?r?t sutart?. Gali b?t, kad gedimo atveju mok?t nereik?s. Bet > > jei tik ?iaip aptarnavimas d?l kokios nors siurblio logikos, atsiradusios > > naudojimo rezultate, tai jau negarantinis atvejis ir mok?t reiks. > > Kita vertus, i? ?mon?s pozicij? tie 10km = transporto priemon? + kuras + > > darbuotojo laikas pirmyn atgal + da?niausi? pozicij? komplekto palaikymas + > > ?rankiai. Jei pirmo i?vykimo metu nepavyks i?spr?st, pakartotinis va?iavimas > > tampa j? s?naudomis. > > > > > > "kardanas" wrote in message news:nv6q16$d7v$1@trimpas.omnitel.net... > > > > Jei tai vyksta garantinio metu ir cia yra gedimas, turetu > > meistrelis xaliavai atvaziuot. Nebent garantine sutartis tiekejo > > naudai ir visos atvykimo/pristatymo islaidos pripaisytos > > vartotojui, kuris padejes parasa. > > > > > > -- > > babyna kala, per vatnyko ***** gala! > > > > "Nitro" <nitro@nospam.centras.lt> Wrote in message: > >> Klausimas ne garantinis, o aptarnavimo. Naturalu, kad aptarnavimas > >> kainuoja. > >> > >> Paulius <pa@pa.pa> wrote: > > > > > -- > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/