esi tikras, kad gedimas? Šiuolaikinė technika bet kokį š, kur reikia atsukt porą varžtelių, nurašo atestuoto serviso darbams. Jie tai žinodami iš anksto informuoja apie galimą susimokėjimą. "Paulius" wrote in message news:nv6su2$evp$1@trimpas.omnitel.net... dar karta pasikartosiu, kalbu apie gedima. Jei paaisketu, kad ne gedimas, esu pasiruoses sumoket 50eur, bet ne apie tai cia. aciu uz mintis "bzik" <bzik@bzik.bzik> Wrote in message: > taip, reikia ?i?r?t sutart?. Gali b?t, kad gedimo atveju mok?t nereik?s. > Bet > jei tik ?iaip aptarnavimas d?l kokios nors siurblio logikos, atsiradusios > naudojimo rezultate, tai jau negarantinis atvejis ir mok?t reiks. > Kita vertus, i? ?mon?s pozicij? tie 10km = transporto priemon? + kuras + > darbuotojo laikas pirmyn atgal + da?niausi? pozicij? komplekto palaikymas > + > ?rankiai. Jei pirmo i?vykimo metu nepavyks i?spr?st, pakartotinis > va?iavimas > tampa j? s?naudomis. > > > "kardanas" wrote in message news:nv6q16$d7v$1@trimpas.omnitel.net... > > Jei tai vyksta garantinio metu ir cia yra gedimas, turetu > meistrelis xaliavai atvaziuot. Nebent garantine sutartis tiekejo > naudai ir visos atvykimo/pristatymo islaidos pripaisytos > vartotojui, kuris padejes parasa. > > > -- > babyna kala, per vatnyko ***** gala! > > "Nitro" <nitro@nospam.centras.lt> Wrote in message: >> Klausimas ne garantinis, o aptarnavimo. Naturalu, kad aptarnavimas >> kainuoja. >> >> Paulius <pa@pa.pa> wrote: > > -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/