Tema: Re: garantinis klausimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-10-31 10:40:55
kažin jei konstatuot, syk jau atveši ir jei gedimas garantinis, gali 
nepanorėt taisyt o atgaut baPkes?

On 10/31/2016 10:16 AM, Nitro wrote:
> Gedimas gali but ir negarantinis. Anyway - akivaizdu, kad sis servisas neblizga ir issi**ineja. kazin ar priversi atvykt pas save, jei jie to nenores.
>
>
> Paulius <pa@pa.pa> wrote:
>> dar karta pasikartosiu, kalbu apie gedima. Jei paaisketu, kad ne
>>  gedimas, esu pasiruoses sumoket 50eur, bet ne apie tai
>>  cia.
>> aciu uz mintis
>> "bzik" <bzik@bzik.bzik> Wrote in message:
>>> taip, reikia ?i?r?t sutart?. Gali b?t, kad gedimo atveju mok?t nereik?s. Bet
>>> jei tik ?iaip aptarnavimas d?l kokios nors siurblio logikos, atsiradusios
>>> naudojimo rezultate, tai jau negarantinis atvejis ir mok?t reiks.
>>> Kita vertus, i? ?mon?s pozicij? tie 10km = transporto priemon? + kuras +
>>> darbuotojo laikas pirmyn atgal + da?niausi? pozicij? komplekto palaikymas +
>>> ?rankiai. Jei pirmo i?vykimo metu nepavyks i?spr?st, pakartotinis va?iavimas
>>> tampa j? s?naudomis.
>>>
>>>
>>> "kardanas"  wrote in message news:nv6q16$d7v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Jei tai vyksta garantinio metu ir cia yra gedimas, turetu
>>> meistrelis xaliavai atvaziuot. Nebent garantine sutartis tiekejo
>>> naudai ir visos atvykimo/pristatymo islaidos pripaisytos
>>> vartotojui, kuris padejes parasa.
>>>
>>>
>>> --
>>> babyna kala, per vatnyko ***** gala!
>>>
>>> "Nitro" <nitro@nospam.centras.lt> Wrote in message:
>>>> Klausimas ne garantinis, o aptarnavimo. Naturalu, kad aptarnavimas
>>>> kainuoja.
>>>>
>>>> Paulius <pa@pa.pa> wrote:
>>>
>>>
>> --
>> ----Android NewsGroup Reader----
>> http://usenet.sinaapp.com/
>
>