kažin jei konstatuot, syk jau atveši ir jei gedimas garantinis, gali nepanorėt taisyt o atgaut baPkes? On 10/31/2016 10:16 AM, Nitro wrote: > Gedimas gali but ir negarantinis. Anyway - akivaizdu, kad sis servisas neblizga ir issi**ineja. kazin ar priversi atvykt pas save, jei jie to nenores. > > > Paulius <pa@pa.pa> wrote: >> dar karta pasikartosiu, kalbu apie gedima. Jei paaisketu, kad ne >> gedimas, esu pasiruoses sumoket 50eur, bet ne apie tai >> cia. >> aciu uz mintis >> "bzik" <bzik@bzik.bzik> Wrote in message: >>> taip, reikia ?i?r?t sutart?. Gali b?t, kad gedimo atveju mok?t nereik?s. Bet >>> jei tik ?iaip aptarnavimas d?l kokios nors siurblio logikos, atsiradusios >>> naudojimo rezultate, tai jau negarantinis atvejis ir mok?t reiks. >>> Kita vertus, i? ?mon?s pozicij? tie 10km = transporto priemon? + kuras + >>> darbuotojo laikas pirmyn atgal + da?niausi? pozicij? komplekto palaikymas + >>> ?rankiai. Jei pirmo i?vykimo metu nepavyks i?spr?st, pakartotinis va?iavimas >>> tampa j? s?naudomis. >>> >>> >>> "kardanas" wrote in message news:nv6q16$d7v$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Jei tai vyksta garantinio metu ir cia yra gedimas, turetu >>> meistrelis xaliavai atvaziuot. Nebent garantine sutartis tiekejo >>> naudai ir visos atvykimo/pristatymo islaidos pripaisytos >>> vartotojui, kuris padejes parasa. >>> >>> >>> -- >>> babyna kala, per vatnyko ***** gala! >>> >>> "Nitro" <nitro@nospam.centras.lt> Wrote in message: >>>> Klausimas ne garantinis, o aptarnavimo. Naturalu, kad aptarnavimas >>>> kainuoja. >>>> >>>> Paulius <pa@pa.pa> wrote: >>> >>> >> -- >> ----Android NewsGroup Reader---- >> http://usenet.sinaapp.com/ > >