dar karta pasikartosiu, kalbu apie gedima. Jei paaisketu, kad ne gedimas, esu pasiruoses sumoket 50eur, bet ne apie tai cia. aciu uz mintis "bzik" <bzik@bzik.bzik> Wrote in message: > taip, reikia ?i?r?t sutart?. Gali b?t, kad gedimo atveju mok?t nereik?s. Bet > jei tik ?iaip aptarnavimas d?l kokios nors siurblio logikos, atsiradusios > naudojimo rezultate, tai jau negarantinis atvejis ir mok?t reiks. > Kita vertus, i? ?mon?s pozicij? tie 10km = transporto priemon? + kuras + > darbuotojo laikas pirmyn atgal + da?niausi? pozicij? komplekto palaikymas + > ?rankiai. Jei pirmo i?vykimo metu nepavyks i?spr?st, pakartotinis va?iavimas > tampa j? s?naudomis. > > > "kardanas" wrote in message news:nv6q16$d7v$1@trimpas.omnitel.net... > > Jei tai vyksta garantinio metu ir cia yra gedimas, turetu > meistrelis xaliavai atvaziuot. Nebent garantine sutartis tiekejo > naudai ir visos atvykimo/pristatymo islaidos pripaisytos > vartotojui, kuris padejes parasa. > > > -- > babyna kala, per vatnyko ***** gala! > > "Nitro" <nitro@nospam.centras.lt> Wrote in message: >> Klausimas ne garantinis, o aptarnavimo. Naturalu, kad aptarnavimas >> kainuoja. >> >> Paulius <pa@pa.pa> wrote: > > -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/