Tema: Re: garantinis klausimas
Autorius: Paulius
Data: 2016-10-31 09:47:14
dar karta pasikartosiu, kalbu apie gedima. Jei paaisketu, kad ne
 gedimas, esu pasiruoses sumoket 50eur, bet ne apie tai
 cia.
aciu uz mintis


"bzik" <bzik@bzik.bzik> Wrote in message:
> taip, reikia ?i?r?t sutart?. Gali b?t, kad gedimo atveju mok?t nereik?s. Bet 
> jei tik ?iaip aptarnavimas d?l kokios nors siurblio logikos, atsiradusios 
> naudojimo rezultate, tai jau negarantinis atvejis ir mok?t reiks.
> Kita vertus, i? ?mon?s pozicij? tie 10km = transporto priemon? + kuras + 
> darbuotojo laikas pirmyn atgal + da?niausi? pozicij? komplekto palaikymas + 
> ?rankiai. Jei pirmo i?vykimo metu nepavyks i?spr?st, pakartotinis va?iavimas 
> tampa j? s?naudomis.
> 
> 
> "kardanas"  wrote in message news:nv6q16$d7v$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Jei tai vyksta garantinio metu ir cia yra gedimas, turetu
> meistrelis xaliavai atvaziuot. Nebent garantine sutartis tiekejo
> naudai ir visos atvykimo/pristatymo islaidos pripaisytos
> vartotojui, kuris padejes parasa.
> 
> 
> -- 
> babyna kala, per vatnyko ***** gala!
> 
> "Nitro" <nitro@nospam.centras.lt> Wrote in message:
>> Klausimas ne garantinis, o aptarnavimo. Naturalu, kad aptarnavimas 
>> kainuoja.
>>
>> Paulius <pa@pa.pa> wrote: 
> 
> 


-- 


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/