Tema: Re: garantinis klausimas
Autorius: bzik
Data: 2016-10-31 11:24:24
Atestuotas=gamintojo kažkokiu būdu patikrintas ir apmokytas servisas, kuriam 
leidžiama vykdyti gamintojo įrenginių garantinių gedimų šalinimus. Už 
darbus, kurie serviso meistrų pripažįstami kaip garantiniai, gamintojas su 
servisu atsiskaito pagal suderintą kainoraštį, o vartotojas garantiniu metu 
nemoka.
Kitu atveju tai šiaip servisas, kuris gali pašalinti gedimą, nes turi/gali 
gauti reikiamas detales ir žino kaip tai daryt. Tačiau visi darbai apmokami 
iš vartotojo kišenės.

"Linas Petkevičius"  wrote in message 
news:nv71e8$he0$1@trimpas.omnitel.net...

O kas cia per statusas - atestuotas servisas? Nes manau galimi keli
variantai:

1. Irenginys veikia - viskas OK.
2. Irenginys neveikia, tai pakiesti galima varottojo instrukcijje numatytu
budu, kuris nereikalauja specialiuju ziniu.
3. Irenginys neveikia, nes vartotojas naudojosi irenginiu ne pagal
intrukcija arba priesingai jos reikalavimams - negarantinis gedimas.
4. Atestuotas servisas - ?

"bzik"  wrote in message news:nv714d$haf$1@trimpas.omnitel.net...

esi tikras, kad gedimas? Šiuolaikinė technika bet kokį š, kur reikia atsukt
porą varžtelių, nurašo atestuoto serviso darbams. Jie tai žinodami iš anksto
informuoja apie galimą susimokėjimą.

"Paulius"  wrote in message news:nv6su2$evp$1@trimpas.omnitel.net...

dar karta pasikartosiu, kalbu apie gedima. Jei paaisketu, kad ne
gedimas, esu pasiruoses sumoket 50eur, bet ne apie tai
cia.
aciu uz mintis


"bzik" <bzik@bzik.bzik> Wrote in message:
> taip, reikia ?i?r?t sutart?. Gali b?t, kad gedimo atveju mok?t nereik?s. 
> Bet
> jei tik ?iaip aptarnavimas d?l kokios nors siurblio logikos, atsiradusios
> naudojimo rezultate, tai jau negarantinis atvejis ir mok?t reiks.
> Kita vertus, i? ?mon?s pozicij? tie 10km = transporto priemon? + kuras +
> darbuotojo laikas pirmyn atgal + da?niausi? pozicij? komplekto palaikymas 
> +
> ?rankiai. Jei pirmo i?vykimo metu nepavyks i?spr?st, pakartotinis 
> va?iavimas
> tampa j? s?naudomis.
>
>
> "kardanas"  wrote in message news:nv6q16$d7v$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Jei tai vyksta garantinio metu ir cia yra gedimas, turetu
> meistrelis xaliavai atvaziuot. Nebent garantine sutartis tiekejo
> naudai ir visos atvykimo/pristatymo islaidos pripaisytos
> vartotojui, kuris padejes parasa.
>
>
> -- 
> babyna kala, per vatnyko ***** gala!
>
> "Nitro" <nitro@nospam.centras.lt> Wrote in message:
>> Klausimas ne garantinis, o aptarnavimo. Naturalu, kad aptarnavimas
>> kainuoja.
>>
>> Paulius <pa@pa.pa> wrote:
>
>


-- 


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/