On 2017.01.23 20:38, Bronco wrote: > Tai, kad kažkas kažkur kažkodėl užstabdė siuntimą, tavęs > neatleidžia nuo pareigos už prekes sumokėti arba jas grąžinti. Ė nu ne visai taip. Pirkdamas prekę internetu - tu gauni ir pristatymo paslaugą, kurios terminus nurodo pardavėjas. Pardavėjas žino, kad toje šalyje muitinė staPdžiai - nesiunčia į tą šalį. Negali sau leist uždėt dviejų mėnesių delivery termino? Parašo, kad siųs vien DHL su dviejų sav. limitu. Nenori cackintis su tokiais, kurie po mėnesio reikalauja? Užsideda 80 dienų terminą ir sėdi spakaini (nu ir labai, labai mažai prekių ateina po 80+ dienų termino, dažniausiai būna prapuolę negrįžtamai). Kitaip sakant, jei selleris užsidėjo 30 dienų terminą prieš naujaką prekėms iš CN, tai čia jo ir tik jo bėdos. Už tai, kas jis kaušas neeilinis - tegu ir susimoka. Ir taip, esu ne vieną ir ne dešimc prekių pardavęs ebay - jei jau paštas ar muitinė prafukino tavo siuntas, tai čia tavo ir tik tavo bėdos, nes tu atsakingas už delivery nuo...iki (nesvarbu kad rašai "free delivery" - vis tiek paslauga pas tau kaip pas sellerį, dzin kad siuntimas įkalkuliuotas į prekės kainą).