On 2017.01.29 18:40, Bronco wrote: > O trumpas atsakymas - taip, reikia, jei pats pardavėjas to pageidauja > ir už jo pinigus. Na, nebent jei pardavėjas apmoka už sugaištą laiką, nes visa kita kaip ir į jokius protingus rėmus nepatenka (net ir būnant sąžiningu). - laukiam daugiau nei prašė - ✓ - komunikavom kada reikia - ✓ - apmokėjom pardavėjo siuntimo išlaidas jo siūlomam metodui - ✓ Žodžiu, viskas sąžininga, tai siuntimas atgal - nebent apmokant "su tuo susįjusias išlaidas" (aka kelionė iki pašto ir laiko apmokėjimas). Ką, nesąžininga to prašyt? Pardavėjas gi parduoda "Shipping & Handling" paslaugą, negi čia blogai yra paprašyt $$$ už handlinimą? > O jei imi kalbėti apie kitos pusės "verslo riziką" ir apie savo > "patirtus nuostolius", tu kaip ir preziumuoji, jog jus abu vykdote > verslą, ane? Bet tada verslo rizika yra abipusė. Ne, yra pardavėjas (verslininkas) ir pirkėjas (nebūtinai verslininkas). Tai verslo rizika - pas pardavėją. O ta rizika paprasta - sutaupom dafiga siūlydami pigų siuntimo metodą (ir būnam konkurencingi ebėjuj), bet rezervuojam 8% bašliaus prafukintiems siuntiniams padengt. Gali net ir auksą tokiu principu siuntinėt, nu %) Kurioj vietoj čia turi griaužt sąžinė, kad pardavėjas sutaupė? Ir taip, tai yra tik pardavėjo rizika, kur kiekvienas pasiruošęs nusimaut kelnes, kad tik būt aukščiau paieškoje pagal "Price + S&H". Jei parduodama kokia unikali prekė - siuntimo išlaidos dažnai būna visiškai neadekvačios (pvz. kokios istorinės nuotraukos, sakykim - kitur negausi, pasirinkimo neturi, už foto siuntimą prašo 60€ EU ribose - ir moka žmonės, o kur dėtis), nes rinka nespaudžia, rizikuot neverta. Tai gal pradėt jiems lipt ir motyvuot sąžine, a? =)