On 2017-01-29 23:39, ABLomas wrote: > Žodžiu, viskas sąžininga, tai siuntimas atgal - nebent apmokant "su tuo > susįjusias išlaidas" (aka kelionė iki pašto ir laiko apmokėjimas). Ką, > nesąžininga to prašyt? O kas sakė, jog nesąžininga? Kaip susitarsi, tiek tegul ir sumoka. Proto ribose. Svarbu negalvoti, jog "psio, jis pavėlavo atsiųsti prekę, todėl prekė bus mano už dyką, o jam baronkos skylė". > Pardavėjas gi parduoda "Shipping & Handling" > paslaugą, negi čia blogai yra paprašyt $$$ už handlinimą? Teoriškai, jis yra ne siuntų bendrovė, jis tokios paslaugos tau neparduoda, nes jis tokių paslaugų neteikia, jis tiesiog pasinaudoja trečiojo asmens paslaugomis tau siunčiant prekę (tarpininkauja). Iš esmės, perkant per ebay yra minimum 4-ios šalys, kurios užtikrina pirkimo - pardavimo sandorį: pats Ebay, pardavėjas, pirkėjas ir siuntų bendrovė. Kartais jų dar daugiau (draudimas, kelios siuntų bendrovės, muitinė ir pan.). Tu, gi, irgi negali gauti prekės be siuntų bendrovės pagalbos, todėl kai tik prekė kerta valstybės sieną, prekę priimti iš siuntų bendrovės, galbūt sumokėti muito mokesčius, jau yra tavo pareiga, o ne pardavėjo. Neseniai pasakojau, kaip Lietuvos paštas teikėsi įmest siuntos gavimo pranešimą į pašto dėžutę praėjus 10-iai dienų, kas jau buvo už Amazon deklaruojamo pristatymo termino ribų. Ir kas kaltas? Amazon? Akivaizdu, jog ne jis, o Lietuvos paštas, nes net tame pranešimo lapelyje matėsi, jog jie siuntą buvo gavę beveik prieš dvi savaites.