On 2017.01.28 18:31, Bronco wrote: > B kompensavo nuostolius pagal sutartį ir prekės 4free liko pas A? :) > T.y. B ne tik kad kompensavo nuostolius, bet ir prekes padovanojo A? > Koks geras tas B... :) Ne, A negavo prekių, bet B savo ruožtu apturėjo nuostolių (nu taip iš akies primetus graži penkiaženklė suma) nedeliverinęs laiku. Ir visa tai tik dėl to, kad nepristatė laiku. > Joks draudimas neapmokės nuostolių, jei prekė negrįžtamai nedingo ir > nebuvo sunaikinta, o ramiai ir tvarkingai nusėdo pas pirkėją. Būtent, būtent. Draudimas pasiaiškins, peržiūrės trackingą, susisieks su transportuotoju, su pardavėju, jei abu sakys "soriux viską dirbom kiek galėjom, pradingo" - babkės bus gražintos pirkėjui, draudikas išmokės pardavėjui ir pastatys rakum transportuotoją. Jei tas po kurio laiko sandėly netyčia ras tą aukso luitą - tai bus pakankamai durnas, jei apsimetęs šlanga nusiųs pirkėjui ir neinformuos draudimo. Nu kt. sakant, viskas susiveda į verslo riziką, kaip ir sakiau. > Prašom realiai: > CK 6.222 straipsnis. Restitucija > 3. Restitucija neturi įtakos sąžiningų trečiųjų asmenų teisėms ir > pareigoms, išskyrus šio kodekso nustatytas išimtis. Nu tai aš sąžniningas - nusipirkau 120m LED, laukiau 2x nei kad pardavėjas sakė apie delivery, nesulaukęs susigražinau babkes ir nusipirkau ELMO. Atėjo LED, jiems pritaikymo neturiu, siuntimas ne toks ir pigus (realiai, mėginai kada į CN siųst daiktus su registruotu/traceable? Ten gi pzdc kiek vaznios, aš kelis kartus tokius nelabai pigius daiktus siunčiau (kaip nekeista - kai kas buvo parduota kitaicams =) tai nuuuuu.... ) - čia galima būtų nebent tartis, kad apmokėkit mano laiką pagal vidutinį darbo užmokestį + siuntimo išlaidos, tada gal ir bus sąžininga reikalaut. Jei už mano sugaištą laiką nemokat - aš visiškai sąžiningai pasilieku jau nereikalingą daiktą, nes pardavėjas prafukino visus terminus taupydamas babkes (verslo rizika!) ir dar nori kad naxaliavai jam dirbčiau (vergija, ne? =)