On 2017-01-26 23:25, ABLomas wrote: > On 2017.01.23 20:38, Bronco wrote: >> Tai, kad kažkas kažkur kažkodėl užstabdė siuntimą, tavęs >> neatleidžia nuo pareigos už prekes sumokėti arba jas grąžinti. > > Ė nu ne visai taip. Žinok, būtent taip ir yra. Prekių sau už dyką negali pasilikt, net jei siuntėjas surašė pernelyg optimistinius pristatymo terminus (tyčia ar netyčia apsiriko). Šiuo atveju pardavėjas be ginčų atsakė už savo klaidą (grąžino pinigus). O prekei pasiekus adresatą pavėluotai, jau nesvarbu kas kaltas dėl vėlavimo, privalai arba grąžint prekę pardavėjui (už jo pinigus) arba sutarti kažką draugiškai su juo, kas ir buvo padaryta šios istorijos pabaigoje. Viskas čia gerai gavosi, nekelk bangų ;)