Seleris gauna dropboxą, kuriame pasirenka dienų skaičių iš tų, kuriuos eBay sugalvojo ir ten įdėjo. Ir taip, aš irgi pardavinėju ebay. Po to ir atsiranda pardavėjų, kur reik rašyt ir prašyt kad parduotu, kad tinka China Post, pažadėt, kad lauksiu iki 60 dienų ir paliksiu gerą atsiliepimą. Buvo vienu metu užėjus mada nesiųst į LT pas daug jų, bet praėjo. Lygiai taip ir man kartais rašydavo, kad siųsčiau paprastu paštu už 7USD vietoj 40. Kažkada tik per kurjerius su normaliu trackingu siuntęs. On 2017.01.26 23:25, ABLomas wrote: > On 2017.01.23 20:38, Bronco wrote: >> Tai, kad kažkas kažkur kažkodėl užstabdė siuntimą, tavęs >> neatleidžia nuo pareigos už prekes sumokėti arba jas grąžinti. > > Ė nu ne visai taip. > Pirkdamas prekę internetu - tu gauni ir pristatymo paslaugą, kurios > terminus nurodo pardavėjas. > Pardavėjas žino, kad toje šalyje muitinė staPdžiai - nesiunčia į tą šalį. > Negali sau leist uždėt dviejų mėnesių delivery termino? Parašo, kad siųs > vien DHL su dviejų sav. limitu. > Nenori cackintis su tokiais, kurie po mėnesio reikalauja? Užsideda 80 > dienų terminą ir sėdi spakaini (nu ir labai, labai mažai prekių ateina > po 80+ dienų termino, dažniausiai būna prapuolę negrįžtamai). > > Kitaip sakant, jei selleris užsidėjo 30 dienų terminą prieš naujaką > prekėms iš CN, tai čia jo ir tik jo bėdos. Už tai, kas jis kaušas > neeilinis - tegu ir susimoka. Ir taip, esu ne vieną ir ne dešimc prekių > pardavęs ebay - jei jau paštas ar muitinė prafukino tavo siuntas, tai > čia tavo ir tik tavo bėdos, nes tu atsakingas už delivery nuo...iki > (nesvarbu kad rašai "free delivery" - vis tiek paslauga pas tau kaip pas > sellerį, dzin kad siuntimas įkalkuliuotas į prekės kainą). >