Tema: Re: Ebejus
Autorius: ABLomas
Data: 2017-01-27 23:45:05
On 2017.01.26 23:52, Bronco wrote:
> Žinok, būtent taip ir yra. Prekių sau už dyką negali pasilikt, net
> jei siuntėjas surašė pernelyg optimistinius pristatymo terminus
> (tyčia ar netyčia apsiriko). Šiuo atveju pardavėjas be ginčų atsakė
> už savo klaidą (grąžino pinigus).

OK atskirkim du dalykus - moralinius įsitikinimus ir formalumus.
Pirmu atveju tai ten kaip jau padarysi - taip. Nu aš ir kartais parašau
"labas, atėjo, va tau bišky goldo". Kartais neparašau, bo per tą laiką
užsakiau kitą, atėjo, antras man niekam nereikalingas. Mokėt už jį
nesiruošiu.

Įdomiau ta formalioji dalis. Ebay atveju - netilpo į rėmus, tai "workink
su seleriu kad išspręst problemą". Seleris gražino babkes - klausimas
uždarytas, formaliai tu jo net neatidarysi (nei ebay, nei paypal negali
re-openint dispute). Pagal taisykles irgi nieko gražint nereikia.
Pagal logiką - irgi ne, maža ką galėjai per ilgą laiką padaryt, nu va
neatėjo 120m LED, nuvariau į ELMO, nusipirkau už brangiau, po mėnesio
atėjo ir tie - ką, antrą juostą klijuot užlygiagretinus ir susimokėjus? =)

Taip kad, arba pasakyk iš kur "taip ir yra", arba nekelk bangų.