Kas patars, ką daryt? 2009.10.01 pirktas DELL laptopas iš itbank.lt Visuose gautuose popieriuose garantija - 3 metai. Neperseniausiai pradėjo durniuoti hdd (event logas apsipylęs klaidom apie bad block , controller error ir pan). Parašiau į itbank.lt ir paklausiau kur Vilniuje nešti į garantinį? Buvo atsakyta kad į baip.lt. Šie pasižiūrėjo pasakė kad pirktas ne iš jų, poto dar pasižiūrėjo DELL tag'ą ir pasakė kad šitam modeliui garantija metai, pradžios data 2012.06.06. Poto sekė ilgas susirašinėjamas su itbank.lt : siūlyta atsiųsti laptopą, neva jie patys nuneš į Klaipėdos baip.lt, ir ten viską sutvarkys (pasakius DELL tag'ą tokio varianto daugiau nesiūlė), atsiuntus mano turimas sąskaitas pasakė kad susipainiojo ir turėčiau nešti į dsd.lt (dsd.lt atsakymas analogiškas - pirktas ne iš mūsų). Paskutinis pasiūlymas išimti hdd ir atsiųsti jiems (prieš tai prašė hdd duomenų) - pataisys (???) arba pakeis į naują. Paklausus kaip jie tą darysi - siųs hdd į seagate. Seagate svetainėje apie garantinį rašo kad hdd parduotas OEM ir reikia kreiptis į OEM o ne į juos... Ką daryti? Siųst visą laptopą supakavus per kurjerų tarnybą ir tikėtis kad jį atgausiu? Ar tiesiai į vartotojų teises? kaip šiuo atveju su kurjerio išlaidomis, ar privalau jas dengti?