Tema: problemos su DELL garantiniu pirktu iš itbank.lt
Autorius: meska
Data: 2012-08-25 15:26:27
Kas patars, ką daryt?

2009.10.01 pirktas DELL laptopas iš itbank.lt Visuose gautuose popieriuose 
garantija - 3 metai.
Neperseniausiai pradėjo durniuoti hdd (event logas apsipylęs klaidom apie 
bad block , controller error ir pan).
Parašiau į itbank.lt ir paklausiau kur Vilniuje nešti į garantinį? Buvo 
atsakyta kad į baip.lt. Šie pasižiūrėjo pasakė kad pirktas ne iš jų, poto 
dar pasižiūrėjo DELL tag'ą ir pasakė kad šitam modeliui garantija metai, 
pradžios data 2012.06.06.
Poto sekė ilgas susirašinėjamas su itbank.lt : siūlyta atsiųsti laptopą, 
neva jie patys nuneš į Klaipėdos baip.lt, ir ten viską sutvarkys (pasakius 
DELL tag'ą tokio varianto daugiau nesiūlė), atsiuntus mano turimas sąskaitas 
pasakė kad susipainiojo ir turėčiau nešti į dsd.lt (dsd.lt atsakymas 
analogiškas - pirktas ne iš mūsų).
Paskutinis pasiūlymas išimti hdd ir atsiųsti jiems (prieš tai prašė hdd 
duomenų) - pataisys (???) arba pakeis į naują. Paklausus kaip jie tą 
darysi - siųs hdd į seagate. Seagate svetainėje apie garantinį rašo kad hdd 
parduotas OEM ir reikia kreiptis į OEM o ne į juos...

Ką daryti? Siųst visą laptopą supakavus per kurjerų tarnybą ir tikėtis kad 
jį atgausiu? Ar tiesiai į vartotojų teises? kaip šiuo atveju su kurjerio 
išlaidomis, ar privalau jas dengti?