na pamoka ateiciai :) Klausimas kas butu jei buciau visa PC nusiuntes? brukst su plaktuku .... :) "PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message news:k1n9gg$iuc$1@trimpas.omnitel.net... >o jei toki fizini pazeidima tycia padare serviso/atstovo >darbuotojai...idant atsimazint nuo garantinio...tai jau fig ka >irodysi....ispakavo, brukst su atsuktuvu, atgal supakavo su siuntimu tolyn >tolyn ir pasaka baigta > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parase naujienu > news:k1muvc$5de$1@trimpas.omnitel.net... >> na tai ispakavo, truktelejo atsuktuvu per dangteli ir va tau pazeidimas. >> >> On 2012.08.30 08:23, meska wrote: >>> Kaip ir turbūt reikėjo tikėtis, viskas taip paprastai nesibaigė. Išėmiau >>> diską, supakavau su visokiais burbulais ir plėvelem ir išsiunčiau. >>> >>> Po kelių dienų gavau atsakymą "diskas su fiziniais pažeidimais". Na >>> niekaip >>> nesuprantu kaip uždarytame kompe gali būti diskas su fiziniais >>> pažeidimais... >>> >>> "meska" <meska@nospam.fmu1.net> wrote in message >>> news:k1ag9j$bvf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kas patars, ką daryt? >>>> >>>> 2009.10.01 pirktas DELL laptopas iš itbank.lt Visuose gautuose >>>> popieriuose >>>> garantija - 3 metai. >>>> Neperseniausiai pradėjo durniuoti hdd (event logas apsipylęs klaidom >>>> apie >>>> bad block , controller error ir pan). >>>> Parašiau į itbank.lt ir paklausiau kur Vilniuje nešti į garantinį? Buvo >>>> atsakyta kad į baip.lt. Šie pasižiūrėjo pasakė kad pirktas ne iš jų, >>>> poto >>>> dar pasižiūrėjo DELL tag'ą ir pasakė kad šitam modeliui garantija >>>> metai, >>>> pradžios data 2012.06.06. >>>> Poto sekė ilgas susirašinėjamas su itbank.lt : siūlyta atsiųsti >>>> laptopą, >>>> neva jie patys nuneš į Klaipėdos baip.lt, ir ten viską sutvarkys >>>> (pasakius >>>> DELL tag'ą tokio varianto daugiau nesiūlė), atsiuntus mano turimas >>>> sąskaitas pasakė kad susipainiojo ir turėčiau nešti į dsd.lt (dsd.lt >>>> atsakymas analogiškas - pirktas ne iš mūsų). >>>> Paskutinis pasiūlymas išimti hdd ir atsiųsti jiems (prieš tai prašė hdd >>>> duomenų) - pataisys (???) arba pakeis į naują. Paklausus kaip jie tą >>>> darysi - siųs hdd į seagate. Seagate svetainėje apie garantinį rašo kad >>>> hdd parduotas OEM ir reikia kreiptis į OEM o ne į juos... >>>> >>>> Ką daryti? Siųst visą laptopą supakavus per kurjerų tarnybą ir tikėtis >>>> kad >>>> jį atgausiu? Ar tiesiai į vartotojų teises? kaip šiuo atveju su >>>> kurjerio >>>> išlaidomis, ar privalau jas dengti? >>> >>> >> >