Tema: Re: problemos su DELL garantiniu pirktu iš itbank.lt
Autorius: meska
Data: 2012-08-30 18:08:13
na pamoka ateiciai :) Klausimas kas butu jei buciau visa PC nusiuntes? 
brukst su plaktuku .... :)

"PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message 
news:k1n9gg$iuc$1@trimpas.omnitel.net...
>o jei toki fizini pazeidima tycia padare serviso/atstovo 
>darbuotojai...idant atsimazint nuo garantinio...tai jau fig ka 
>irodysi....ispakavo, brukst su atsuktuvu, atgal supakavo su siuntimu tolyn 
>tolyn ir pasaka baigta
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parase naujienu 
> news:k1muvc$5de$1@trimpas.omnitel.net...
>> na tai ispakavo, truktelejo atsuktuvu per dangteli ir va tau pazeidimas.
>>
>> On 2012.08.30 08:23, meska wrote:
>>> Kaip ir turbūt reikėjo tikėtis, viskas taip paprastai nesibaigė. Išėmiau
>>> diską, supakavau su visokiais burbulais ir plėvelem ir išsiunčiau.
>>>
>>> Po kelių dienų gavau atsakymą "diskas su fiziniais pažeidimais". Na 
>>> niekaip
>>> nesuprantu kaip uždarytame kompe gali būti diskas su fiziniais
>>> pažeidimais...
>>>
>>> "meska" <meska@nospam.fmu1.net> wrote in message
>>> news:k1ag9j$bvf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Kas patars, ką daryt?
>>>>
>>>> 2009.10.01 pirktas DELL laptopas iš itbank.lt Visuose gautuose 
>>>> popieriuose
>>>> garantija - 3 metai.
>>>> Neperseniausiai pradėjo durniuoti hdd (event logas apsipylęs klaidom 
>>>> apie
>>>> bad block , controller error ir pan).
>>>> Parašiau į itbank.lt ir paklausiau kur Vilniuje nešti į garantinį? Buvo
>>>> atsakyta kad į baip.lt. Šie pasižiūrėjo pasakė kad pirktas ne iš jų, 
>>>> poto
>>>> dar pasižiūrėjo DELL tag'ą ir pasakė kad šitam modeliui garantija 
>>>> metai,
>>>> pradžios data 2012.06.06.
>>>> Poto sekė ilgas susirašinėjamas su itbank.lt : siūlyta atsiųsti 
>>>> laptopą,
>>>> neva jie patys nuneš į Klaipėdos baip.lt, ir ten viską sutvarkys 
>>>> (pasakius
>>>> DELL tag'ą tokio varianto daugiau nesiūlė), atsiuntus mano turimas
>>>> sąskaitas pasakė kad susipainiojo ir turėčiau nešti į dsd.lt (dsd.lt
>>>> atsakymas analogiškas - pirktas ne iš mūsų).
>>>> Paskutinis pasiūlymas išimti hdd ir atsiųsti jiems (prieš tai prašė hdd
>>>> duomenų) - pataisys (???) arba pakeis į naują. Paklausus kaip jie tą
>>>> darysi - siųs hdd į seagate. Seagate svetainėje apie garantinį rašo kad
>>>> hdd parduotas OEM ir reikia kreiptis į OEM o ne į juos...
>>>>
>>>> Ką daryti? Siųst visą laptopą supakavus per kurjerų tarnybą ir tikėtis 
>>>> kad
>>>> jį atgausiu? Ar tiesiai į vartotojų teises? kaip šiuo atveju su 
>>>> kurjerio
>>>> išlaidomis, ar privalau jas dengti?
>>>
>>>
>>
>