Tema: Re: problemos su DELL garantiniu pirktu iš itbank.lt
Autorius: Milordas
Data: 2012-08-27 09:03:04
vat del to is itbanko ir nebeperku, su garantija apart Klaipedoj beeeeedos

"meska" <meska@nospam.fmu1.net> wrote in message 
news:k1ag9j$bvf$1@trimpas.omnitel.net...
> Kas patars, ką daryt?
>
> 2009.10.01 pirktas DELL laptopas iš itbank.lt Visuose gautuose popieriuose 
> garantija - 3 metai.
> Neperseniausiai pradėjo durniuoti hdd (event logas apsipylęs klaidom apie 
> bad block , controller error ir pan).
> Parašiau į itbank.lt ir paklausiau kur Vilniuje nešti į garantinį? Buvo 
> atsakyta kad į baip.lt. Šie pasižiūrėjo pasakė kad pirktas ne iš jų, poto 
> dar pasižiūrėjo DELL tag'ą ir pasakė kad šitam modeliui garantija metai, 
> pradžios data 2012.06.06.
> Poto sekė ilgas susirašinėjamas su itbank.lt : siūlyta atsiųsti laptopą, 
> neva jie patys nuneš į Klaipėdos baip.lt, ir ten viską sutvarkys (pasakius 
> DELL tag'ą tokio varianto daugiau nesiūlė), atsiuntus mano turimas 
> sąskaitas pasakė kad susipainiojo ir turėčiau nešti į dsd.lt (dsd.lt 
> atsakymas analogiškas - pirktas ne iš mūsų).
> Paskutinis pasiūlymas išimti hdd ir atsiųsti jiems (prieš tai prašė hdd 
> duomenų) - pataisys (???) arba pakeis į naują. Paklausus kaip jie tą 
> darysi - siųs hdd į seagate. Seagate svetainėje apie garantinį rašo kad 
> hdd parduotas OEM ir reikia kreiptis į OEM o ne į juos...
>
> Ką daryti? Siųst visą laptopą supakavus per kurjerų tarnybą ir tikėtis kad 
> jį atgausiu? Ar tiesiai į vartotojų teises? kaip šiuo atveju su kurjerio 
> išlaidomis, ar privalau jas dengti?