Tema: Re: problemos su DELL garantiniu pirktu iš itbank.lt
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-08-25 23:21:52
kadangi DELL'as buvo pirktas ne iš lochų, nusikopijavau duomenis, 
nuvežiau HDD, už kelių dienų turėjau naują...

On 2012.08.25 15:26, meska wrote:
> Kas patars, ką daryt?
>
> 2009.10.01 pirktas DELL laptopas iš itbank.lt Visuose gautuose
> popieriuose garantija - 3 metai.
> Neperseniausiai pradėjo durniuoti hdd (event logas apsipylęs klaidom
> apie bad block , controller error ir pan).
> Parašiau į itbank.lt ir paklausiau kur Vilniuje nešti į garantinį? Buvo
> atsakyta kad į baip.lt. Šie pasižiūrėjo pasakė kad pirktas ne iš jų,
> poto dar pasižiūrėjo DELL tag'ą ir pasakė kad šitam modeliui garantija
> metai, pradžios data 2012.06.06.
> Poto sekė ilgas susirašinėjamas su itbank.lt : siūlyta atsiųsti laptopą,
> neva jie patys nuneš į Klaipėdos baip.lt, ir ten viską sutvarkys
> (pasakius DELL tag'ą tokio varianto daugiau nesiūlė), atsiuntus mano
> turimas sąskaitas pasakė kad susipainiojo ir turėčiau nešti į dsd.lt
> (dsd.lt atsakymas analogiškas - pirktas ne iš mūsų).
> Paskutinis pasiūlymas išimti hdd ir atsiųsti jiems (prieš tai prašė hdd
> duomenų) - pataisys (???) arba pakeis į naują. Paklausus kaip jie tą
> darysi - siųs hdd į seagate. Seagate svetainėje apie garantinį rašo kad
> hdd parduotas OEM ir reikia kreiptis į OEM o ne į juos...
>
> Ką daryti? Siųst visą laptopą supakavus per kurjerų tarnybą ir tikėtis
> kad jį atgausiu? Ar tiesiai į vartotojų teises? kaip šiuo atveju su
> kurjerio išlaidomis, ar privalau jas dengti?