http://servisaict.lt/ "meska" <meska@nospam.fmu1.net> wrote in message news:k1ag9j$bvf$1@trimpas.omnitel.net... > Kas patars, ką daryt? > > 2009.10.01 pirktas DELL laptopas iš itbank.lt Visuose gautuose popieriuose > garantija - 3 metai. > Neperseniausiai pradėjo durniuoti hdd (event logas apsipylęs klaidom apie > bad block , controller error ir pan). > Parašiau į itbank.lt ir paklausiau kur Vilniuje nešti į garantinį? Buvo > atsakyta kad į baip.lt. Šie pasižiūrėjo pasakė kad pirktas ne iš jų, poto > dar pasižiūrėjo DELL tag'ą ir pasakė kad šitam modeliui garantija metai, > pradžios data 2012.06.06. > Poto sekė ilgas susirašinėjamas su itbank.lt : siūlyta atsiųsti laptopą, > neva jie patys nuneš į Klaipėdos baip.lt, ir ten viską sutvarkys (pasakius > DELL tag'ą tokio varianto daugiau nesiūlė), atsiuntus mano turimas sąskaitas > pasakė kad susipainiojo ir turėčiau nešti į dsd.lt (dsd.lt atsakymas > analogiškas - pirktas ne iš mūsų). > Paskutinis pasiūlymas išimti hdd ir atsiųsti jiems (prieš tai prašė hdd > duomenų) - pataisys (???) arba pakeis į naują. Paklausus kaip jie tą > darysi - siųs hdd į seagate. Seagate svetainėje apie garantinį rašo kad hdd > parduotas OEM ir reikia kreiptis į OEM o ne į juos... > > Ką daryti? Siųst visą laptopą supakavus per kurjerų tarnybą ir tikėtis kad > jį atgausiu? Ar tiesiai į vartotojų teises? kaip šiuo atveju su kurjerio > išlaidomis, ar privalau jas dengti? >